Студенти 3-го курсу 302-б групи Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти 10 лютого по 28 березня проходили педагогічну практику в спеціальних закладах для дітей з психофізичними порушеннями.
У центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Турбота», про діточок піклувалися студентки Інна Сечина, Поліна Баранник, Таїсія Ткаченко, Ірина Мусатова, Лілія Сіннікова, Анастасія Драглова.
За проявлену турботу і професіоналізм під час проходження практики студенти отримали велику подяку від батьків дітей-інвалідів та колективу закладу (див. лист).
Студенти другого курсу напряму підготовки «Корекційна освіта (логопедія)» 1 квітня під час проходження пропедевтичної волонтерської (безвідривної) практики презентували дітям-інвалідам інтерактивну театральну виставу, яка викликала жвавий інтерес та купу позитивних емоцій (див. світлини).
Результати проходження практик студентами напряму підготовки «Корекційна освіта (логопедія)» в центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Турбота» дозволяють зробити висновок про необхідність створення в університеті під керівництвом викладачів кафедри прикладної психології та логопедії волонтерського загону, який буде надавати соціальну та логопедичну допомогу дітям з психофізичними порушеннями. В нас уже сформована група добровольців для участі в волонтерській роботі, яка розпочала підготовку заходу до проведення Великодніх свят в центрі «Турбота». До складу волонтерського загону входять студенти напряму підготовки «Корекційна освіта (логопедія)».
Олена Старинська,
завідувач кафедри прикладної психології та логопедії,
кандидат психологічних наук, доцент
Світлини з архіву кафедри