У Києві три дні поспіль тривала медіаконференція «Телебачення, радіо, соціальні медіа та PR».
Асоціація «Новомедіа» разом з «MEDIAllince Internacional» вже третій рік поспіль проводять весняний захід. Цього разу – 30, 31 березня та 1 квітня, у готелі «Хрещатик» навчання проводили досвідчені фахівці зі Сполучених Штатів та з України. Конференція зібрала 170 учасників з чотирьох країн (Україна, США, Киргизстан, Молдова): журналісти-християни різних деномінацій, співробітники християнських та громадських організацій, представники прес-служб церков, учасники незалежних медіа-проектів, медіа-активісти і просто зацікавлені темою.
Вранці та ввечері проходили сесії із загальних питання, а вдень – тематичні навчальні у трьох аудиторіях одночасно.
Руслан Кухарчук, голова Асоціації журналістів «Новомедіа» у вступному спічі зазначив: «Ми повинні сконцентруватися на генеруванні і створенні контенту. Нам потрібна кількість, яка переросте в якість – вчитися кожен день пекти млинці, для того щоб вийшов вишуканий торт. А такий торт вийде не одразу, адже навички виробляються від постійного повторення. Тож, давайте за ці навчальні дні намагатися одразу почерпнути певний навик для виробництва якісного контенту».
Наступним виступив Рональд Харріс – радіожурналіст з досвідом понад 50 років, президент організації «MEDIAllince Internacional».
Рональд представив делегацію спеціалістів різних медійних галузей зі Сполучених Штатів, які прибули на медіаконференцію викладачами. При цьому наголосив, що усі прилетіли за власний кошт, аби поспілкуватися з українськими колегами й поділитися досвідом і навичками.
На сесіях з радіовиробництва викладав Берні Макпартленд (Bernie McPartland) – директор виробництва та заступник програмного директора християнського радіо «KСВI» у Далласі (штат Техас) та Рональд Харріс (Dr. Ron Harris). У залі, де проходило навчання за напрямком соціальні медіа проводила навчання Лі Ен Джексон (Lee Ann Jackson) – виконавчий директор з маркетингу в рекламному агентстві «Ambassador». Сесії з телевізійного виробництва були організовані командою з організації «In Touch Ministries» – Гарі Лонгенекера (Gary Longenecker) та Джона Маккінона (John McKinnon).
Українськими спікерами стали ті, хто ще жодного разу не виступав на подіях Асоціації «Новомедіа», проте які накопичили значний досвід у галузі медіа і їм було чим поділитися.
Алекс Фішман розповів про уроки успіху єврейського месіанського порталу ieshua.org. Арт-директор і дизайнер Дмитро Ларін – про специфіку і особливості візуальної комунікації. Сергій Степанюк з медіа-групи «Надія» – про медійну складову святкування 500-річчя Реформації. Автор спільноти «FOLLOWING JESUS» у «ВКонтакті» Макс Вітвіцький долучився з темою про християнське служіння у соц. мережах. А організатор приїздів Ніка Вуйчича в Україну, Яна Кучеренко, ділилися досвідом проведення маркетингових кампаній.
Так як я допомагала у організації події, і мені було доручено писати репортаж про радіовиробництво – із задоволенням я три дні насолоджувалася спілкуванням з професіоналами зі США за даним напрямком. У сесійній залі зібралися представники радіостанцій «Надія», «Радіо М», «Світле Радіо Еммануїл», з молдовського радіо та просто ті, які хотіли б працювати на радіо. Детальніше про те, як пройшли сесії з радіовиробництва за посланням http://novomedia.ua/node/1961
В останній день на вечірній спільній сесії підбивали підсумки та ділилися враженнями. А на завершення – спільне селфі з аудиторією та жива трансляція у Facebook.
Яна Ємченко,
студентка 5 курсу ФФСК,
член Асоціації «Новомедіа»