Доцент кафедри зарубіжної літератури та теорії літератури факультету філології та соціальних комунікацій Ганна Александрова 18 квітня ц. р. провела відкрите практичне заняття «У світі античних образів».
Для проведення заняття викладач використала сучасну технологію – інтелектуальну гру – брейн-ринг, яка здатна по-справжньому зацікавити, заінтригувати, захопити студентів літературним матеріалом, побачити в ньому, без перебільшення, дорогоцінний скарб. Брейн-ринг – це гра не лише на демонстрацію ерудиції або відмінної пам’яті. Це гра, яка вимагає майже миттєвої концентрації думок, уміння логічно мислити, працювати в команді та знаходити обґрунтовану відповідь на питання. Така форма проведення заняття сприяє реалізації виховних та творчих компонентів діяльності студентів у процесі отримання знань.
У брейн-рингу брали участь дві команди: «Афродіти» та «Андромеда», до складу яких увійшли студенти-філологи 11 та 12 груп. Ганна Олександрівна підготувала для них 10 завдань різних рівнів складності: представлення команд, розминка, завдання «Зрозумій мене» (один представник із команди має жестами показати своїм товаришам афоризм, а вони – відгадати), завдання на відповідність «твір – автор», завдання «Кому належить афоризм?», опитування щодо античних жанрів, завдання «Кмітливий» (на екрані – зображення різних предметів, а команди повинні сказати, якого давньогрецького або давньоримського бога чи героя вони символізують або кому належать), завдання «Приховане ім’я», завдання на відповідність «герой – твір», останнє, найцікавіше, творче завдання – складання панегірика, який є пародією на риторичне мистецтво (на зразок пародійних панегіриків Лукіана). За результатами змагання перемогла команда «Андромеда».
Позитивним моментом відкритого заняття було те, що участь у змаганні брали не тільки учасники команд, але й глядачі. Компетентні члени журі теж задавали запитання, за які команди отримували додаткові бали.
Для всіх присутніх гра подарувала незабутні враження, шквал позитивних емоцій та гарний настрій від спілкування. Студенти-учасники були дуже задоволені, адже брейн-ринг – це можливість проявити й випробувати власний інтелект, увагу, зосередженість і витримку. Залишаючи аудиторію, викладачі і студенти обговорювали найбільш гострі моменти змагання, найцікавіші питання, аналізували помилки команд.
Кафедра зарубіжної літератури та теорії літератури бажає всім студентам бути наполегливими в навчанні, оскільки саме розвинений інтелект і широкий світогляд є запорукою успішності в майбутній професії.
«Університетське Слово»
(за матеріалами та світлинами кафедри)