Вдалий науковий старт магістрантів у пошуках управлінських інновацій

Упродовж перших місяців навчання за освітньо-професійною програмою «Управління закладом освіти» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки галузі знань 01 Освіта/Педагогіка здобувачі вивчали різні освітні компоненти, зокрема й такі, як «Менеджмент в освіті» та «Провідництво в освіті». Крім засвоєння теоретичних відомостей та формування практичних умінь, майбутні фахівці мали  можливість спробувати себе в ролі дослідника-початківця.

Відповідно до визначеної тематики магістерських робіт написали тези з актуальних проблем (контроверз) управління національною освітою: «Імперативні тенденції модернізації менеджменту освіти» (Г. Лозовська); «Ірраціональні компоненти управлінської діяльності» (В. Резніченко); «Контроверзи надлишковості управління освітою» (Р. Тихенко); «Феномен випереджальності в менеджменті освіти» (О. Середняк).

07 листопада 2024 року здобувачі групи м14УЗО під керівництвом професора кафедри педагогіки Василя Крижка взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Управління організацією в сучасних реаліях міжнародного співробітництва», яка проходила на базі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, і презентували свої напрацювання. Представлені  матеріали були позитивно оцінені поважними експертами журі конференції і рекомендовані до друку в збірнику її матеріалів.

Участь магістрантів у науково-дослідній діяльності стала не тільки цінним досвідом, але й важливим кроком на етапі професійного зростання. Здобувачі вищої освіти освоїли теоретичні основи менеджменту та провідництва в освіті та продемонстрували здатність аналізувати актуальні проблеми управління освітою і пропонувати новаторські ідеї. Перші наукові кроки мотивують до подальших досліджень та сприяють формуванню компетентних управлінців, здатних ефективно відповідати на виклики сучасної освітньої системи.

За матеріалами кафедри педагогіки


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь