27–28 жовтня ц.р. на базі кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти була організована та проведена ІІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти» в рамках виконання комплексної теми кафедри та необхідності комерціоналізації наукової діяльності.
Метою конференції було на основі сучасних світоглядних парадигм виявити та обґрунтувати тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти.
Організатори конференції провели відповідну роботу з інформування педагогічної спільноти щодо теми, програми, термінів Інтернет-конференції, збору матеріалів, статей, редагування та систематизації відповідно напрямів.
У Інтернет-конференції взяв участь 101 учасник, з числа науковців, викладачів і практиків у галузі соціальної роботи та інклюзивної освіти, які отримали можливість долучитися до провідних досліджень основної тематики конференції та взяти участь у роботі актуальних та різновекторних напрямів, які були спроєктовані у форматі секційних засідань:
- Інклюзивне освітнє середовище закладу освіти.
- Теоретико-практичні засади впровадження інклюзивної освіти.
- Професійна підготовка соціальних працівників у системі порівняльно-педагогічних досліджень.
- Освіта впродовж життя у професійному розвитку фахівців соціальної сфери і сфери освіти.
- Формування основ професійної компетентності фахівця соціальної сфери в умовах закладу вищої освіти.
- Соціально-педагогічні аспекти соціального захисту вразливих верств населення в сучасних реаліях.
- Вибрані питання зі спеціальної педагогіки.
- Проєктування корекційно-розвивальних програм.
Проведений аналіз тематики розвідок дозволяє констатувати відповідність запропонованим напрямам конференції та теоретико-практичну спрямованість наукових доповідей і статей.
За матеріалами кафедри