Практика в закладах позашкільної освіти є надзвичайно важливою в підготовці майбутніх учителів трудового навчання та технологій, оскільки вона дозволяє студентам застосовувати теоретичні знання у реальних умовах, розвивати професійні навички та формувати педагогічну майстерність.
Участь у такій практиці допомагає: зрозуміти специфіку роботи з дітьми різного віку в творчому середовищі; розвивати професійні компетентності, зокрема в організації гурткової роботи; підготуватися до вирішення реальних педагогічних завдань, таких як мотивація учнів, розробка занять і робота в команді; інтегрувати сучасні технології та методи навчання, які відповідають інтересам дітей і вимогам сучасної освіти.
Здобувачі 3-го курсу спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) факультету ФМКТО під керівництвом викладачів кафедри професійної освіти та технологій успішно завершили проходження виробничої практики в закладах позашкільної освіти, скориставшись унікальною можливістю створювати цікаві й інноваційні освітні проєкти, які стануть базою їхнього професійного становлення.
Серед кращих:
- проєкт Дар’ї Орищиної здобувачки групи 3т-з “Свічка тривалого горіння” було втілено в гуртку Іларіонівського ліцею Іларіонівської селищної ради Дніпропетроської області;
- проєкт Оксани Степанюченко здобувачки групи 3т-з “TIG зварювання” комунальний заклад «Василівський ліцей «Сузір’я» Василівської міської ради Запорізької області.
Результати виробничої практики засвідчили значний рівень професійної компетентності здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології), а також важливість партнерства між закладами вищої та позашкільної освіти, що створює сприятливі умови для підготовки висококваліфікованих фахівців.
За матеріалами кафедри професійної освіти та технологій