Вивчаючи складні теми…

У Києві в рамках Всеукраїнського методичного семінару для освітян «Нова українська школа: навчання/знання про Голодомор» відбувся обмін досвідом між вчителями та науковцями про те, як можна розвивати ключові компетентності у дітей, зокрема при вивченні складних тем, як Голодомор та інші геноциди.

1

Як зазначила у своєму виступі Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, тема Голодомору асоціюється як депресивна інформація, хоча насправді розвиває соціальні та громадянські компетентності, пошану до почуття гідності кожної  людини.

2

Під час заходу Міністр освіти України Лілія Гриневич та представники Науково-освітнього консорціуму вивчення Голодомору (HREC), Українського науково-дослідного та освітнього центру вивчення Голодомору (HREC in Ukraine) підписали Меморандум про співпрацю. Документ має сприяти розвитку проекту Міжнародної метод лабораторії для освітян «Verba Magistri», яка створює умови для вільного обміну думками вітчизняних та зарубіжних педагогічних працівників і академічних науковців, поглиблює суспільну єдність та діалог між різними регіонами України. Зокрема, вона сприяє розробці та впровадженню в життя інноваційних методик викладання історії Голодомору та інших геноцидів у навчальних закладах України і формуванню на цій основі ключових компетентностей нової української школи – соціальних і громадянських, загальнокультурної грамотності та підприємливості.

3

До роботи цієї лабораторії залучено професора кафедри педагогіки вищої школи, управління навчальним закладом і методики викладання суспільствознавчих дисциплін БДПУ Костянтина Баханова.

«Університетське Слово»
за матеріалами та світлинами К. Баханова)
На світлинах: Підписання Меморандуму; професор БДПУ К. Баханов на брифінгу, присвяченому презентації лабораторії; професор К. Баханов презентує підходи до викладання теми Голодомору під час семінару


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print