Як майбутні фахівці працюють із запитами сьогодення. Психологічна практика на Факультеті дошкільної, спеціальної та соціальної освіти

У березні/квітні студенти 4 курсу спеціальності 231Соціальна робота ОПП Соціальна робота та практична психологія проходили психологічну практику (виробничу) на базі Психологічного клубу ФДССО. Практика стала як етапом професійного становлення, так і простором для роботи з актуальним запитом — дослідженням психологічної резильєнтності студентської молоді та пошуком шляхів її підтримки в умовах навчального навантаження і повсякденного стресу сьогодення.

Важливим напрямом діяльності стала психодіагностика. Практиканти мали на меті оцінити, наскільки студенти здатні адаптуватися до труднощів і зберігати внутрішню стійкість, виявити особливості психологічної вразливості — зокрема труднощі у подоланні стресу, підтриманні оптимізму та стабільної самооцінки. Також вони визначали рівень суб’єктивного благополуччя, досліджуючи рівень задоволеності життям, емоційний фон і відчуття внутрішнього балансу.

Результати дослідження засвідчили, що більшість студентів мають потенціал до адаптації й здатні мобілізувати внутрішні ресурси. Водночас часто спостерігаються труднощі з регуляцією емоційного стану, збереженням позитивного настрою в напрузі, а також дефіцит повноцінного відпочинку та внутрішнього балансу.

За результатами діагностики студенти-практиканти підготували онлайн-тренінг на тему «Емоційне вигорання серед студентів: профілактика та самодопомога». У програмі — самодіагностика, техніки швидкої саморегуляції, дихальні вправи, практики рефлексії та підтримки внутрішнього ресурсу. Також був створений чек-лист «Як не вигоріти» — компактний інструмент для повсякденного використання.

Практика в Психологічному клубі ФДССО стала прикладом того, як студентська ініціатива, підтримана фаховим супроводом, може стати точкою перетину навчання, дослідження і реальної турботи про ментальне здоров’я.

За метеріалами керівника Психологічного клубу ФДССО
Тетяни Сущинської


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print