Якість освіти через комунікацію з фахівцями-практиками

Практична підготовка здобувачів вищої освіти є однією з основних складових забезпечення якості вищої освіти та обов’язковим компонентом освітньо-професійних програм для всіх освітніх рівнів і, як результат, конкурентоспроможності випускників університету на ринку праці. Активне залучення до освітнього процесу фахівців-практиків, експертів галузі та представників роботодавців сприяє формуванню у студентів здатності синтезувати теоретичні та практичні знання.

20 травня 2021 року здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Мова і література (англійська))», зустрілися у стінах Бердянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №16 з поглибленим вивченням іноземних мов із заступником директора з навчально-виховної роботи Ольгою Коробовою.

У межах освітньої компоненти «Виробнича практика з англійської мови та літератури» Ольга Олександрівна проконсультувала студентів з питань організації освітнього процесу в старших класах та профільній школі, наголосила на основних моментах проведення занять як при дистанційному, так і змішаному навчанні. Як розпланувати час на уроці з англійської мови, як зробити урок яскравішим та ефективнішим, як тримати увагу учнів – ці та багато інших питань магістранти ставили фахівцеві. Важливим моментом було обговорення функцій та обов’язків вчителя як класного керівника та керівника позакласної діяльності, адже по закінченню педагогічної практики здобувачі мають звітувати не тільки як вчителі за предметною спеціальністю, а й презентувати виховний захід, що проводився англійською мовою і психолого-педагогічну характеристику на учня та / або на колектив класу.

Атмосфера зустрічі була сповнена доброзичливістю та порозумінням, адже Ольга Олександрівна давала слушні поради, наводила яскраві приклади з її педагогічного досвіду. Родзинкою стало те, що студенти мали змогу зазирнути в середину освітнього процесу, подивитися фрагменти показових уроків, побути спочатку в ролі учнів, а потім проаналізувати ці фрагменти як вчителі.

Дякуємо Ользі Олександрівні за цінні поради та настанови щодо майбутньої професійної діяльності! Дякуємо магістрантам за активність та жагу до самовдосконалення! Чекаємо нових зустрічей!

Ірина Шиманович,

доцентка кафедри іноземних мов

і методики викладання


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print