З такими нащадками педагогічна спадщина Сухомлинського – невмируща!

   Педагогічна громадськість України відзначає 100-літню річницю із дня народження видатного українського педагога Василя Сухомлинського. Викладачі кафедри педагогіки факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв доценти О. Голуб, А. Малихін та Н. Щербакова з нагоди цієї річниці і в межах тижня педагогіки, що традиційно проводиться в університеті, організували та провели минулого четверга, 15 листопада, міжфакультетський  історико-педагогічний брейн-ринг “Василь Олександрович Сухомлинський – педагог на всі часи”. Змагалися 4 команди з різних факультетів: «Нащадки Сухомлинського», капітан команди – Марина Стельмах (факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв), «Універсальні вчителі в дії», капітан команди – Володимир Татарін (факультет філології та соціальних комунікацій),  «Педагогічне покоління», капітан команди – Владислава Кривицька (факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти), «Дидаскали», капітан команди – Аліна Нестеренко (гуманітарно-економічний факультет).

   Завдання, що були запропоновані учасникам брейн-рингу, мали на меті виявити знання педагогічної спадщини видатного педагога,  вміння творчо мислити та діяти в непередбачуваних педагогічних ситуаціях тощо. Учасники команд виявили добрі знання біографії та педагогічних поглядів В. Сухомлинського, які знайшли відображення в його педагогічній діяльності, кмітливість та винахідливість, уміння нестандартно вирішувати складні історико-педагогічні завдання. Інтелектуальне змагання пройшло у творчій, товариській та доброзичливій атмосфері.
    Переможцем брейн-рингу стала команда «Універсальні вчителі в дії» факультету філології та соціальних комунікацій. Всі учасники інтелектуальної гри отримали грамоти та «солодкі винагороди» від профкому БДПУ (голова – Віталій Лола).

8 3

6 5 

4 7

2 1

Андрій Малихін,
кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри педагогіки

Світлини з архіву кафедри   

  


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print