Заліковий Дизайн-проект «Фото-зона «Осінь, до побачення!!!»

   …Ось і останній день осені….

Починається заліково-екзаменаційна сесія, а позаду багато спогадів про навчання протягом семестру у лекційних та спеціалізованих лабораторіях для занять спеціальності «Технологічна освіта», в яких майбутні фахівці здобувають практичні навички з дизайн-освіти. (див. фото 1).

фото 1  фото3 

фото 2 фото4

   Навчальний процес на нашій спеціальності побудовано так, що студенти здобувають знання з різних технологій з першого по останній курси навчання, починаючи з найпростіших, і завершують своє навчання кваліфікованими спеціалістами не тільки в галузі педагогіки, а ще й стають професіоналами з виготовлення дизайнерських виробів. В цьому році, в якості експерименту, викладачі кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій поклали в основу навчального процесу ідею про розробку та виготовлення загального комплексного дизайн-проекту студентами всіх курсів зазначеної спеціальності.

фото 5 фото 6

фото 7 фото 8

   Так, на початку навчального року творча група, яку очолювали провідні фахівці з дизайн-освіти кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій факультету фізико-математичної, комп’ютерної і технологічної освіти к.п.н., доцент Ю.Ю. Бєлова, к.п.н., старший викладач Черемісіна Т.О. та асистент Савицька О.С. розробили ескіз майбутнього дизайн-проекту, розробили технологічні й інструкційні карти з виготовлення основних вузлів інсталяції, розподілили роботу між студентами різних курсів в межах навчальних програм професійно-орієнтованих дисциплін відповідних курсів та приступили до роботи.

фото 9  фото 12 

фото 11 фото10

   Протягом семестру створювалися окремі елементи загального комплексного дизайн-проекту (див. фото 1 та 2). Студенти першого курсу працювали над технологією художньої обробки паперу та виготовили елементи декору для дзеркальної рами та гірлянди (Бондаренко І., Скидан Г., Ніколаєнко Ж., Меджидова С., Єрьоменко Б., Кухарська А., Печенева І., Молодовський О.), а також втілили у проект свої накопичені вміння з художнього розпису по склу (А.Ігнатова), (див. фото 4 та 5).

    Студенти другого курсу виготовляли композиції з природного матеріалу та сувеніри у техніці пап’є-маше (Іванющенко С., Захаров М., Інтюк, Круглова О., Столяр С.), (див фото 6, 7).

  Студенти третього курсу вивчали технології виготовлення виробів у техніці макраме та в’язання гачком та виготовили плед та абажур для лампи (Міщенко Є., Койшибаєва Д., Анісімов О., Бажан В.), (див. фото 8).

   Студенти четвертого курсу, вивчаючи технології пошиття одягу та обробку текстильних матеріалів виготовили штори, а також освоїли техніку лозоплетіння і виготовили корзини з газетних трубочок (Корзун Н. та Рибалко Н.), (див. фото 9, 10).                                                                                         

   Студенти-магістранти денної (Джансиз О., Колесник Р., Місніков І., Картамишев В., Коврига А.) та заочної форм навчання  (Хохлов А., Пивоваров В., Тонкошкур В., Гапєєва І., Скидан О., Зайцева А., Куксова В., Болгова О.) виконали роботу над розробкою дизайнерських меблів для проекту (крісло та журнальний столик) та архітектурних елементів інтер’єру (камін та ліхтарі), (див. фото 11).

 фото14 фото15 

фото 13 фото16

   …І ось день заліку… З ранку кипить робота (див. фото 12, 13, 14).                                                       

Виготовлені вироби кожний курс з гордістю компанує відповідно до розробленого дизайн-проекту і отримуємо – фото-зону «Осінь, до побачення!!!» (див. фото 15).

   Усіх бажаючих запрошуємо сфотографуватися на фоні нашої фото-зони та помилуватися роботами студентів спеціальності «Трудове навчання», яка розташована у корпусі № 2 на першому поверсі. А наші талановиті дизайнери вже отримали залік з дизайн-дисциплін, сфотографувалися і пішли святкувати останній день осені і свій перший залік на цієї сесії!!!!

Хай їм щастить на професійній ниві!!! (див. фото 16, 17).

фото 17

 

Юлія Бєлова,

к. п. н., доцент кафедри ПОНТНТ

Світлини автора  


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print