Студенти фізико-математичного напряму ІФМТО БДПУ, які проходили педагогічну практику в ЗОШ № 11, організували та провели серію ігор за формою брейн-рингу з природничих наук, в яких брали участь збірні команди 8-11-х класів. У чесній конкурентній боротьбі переможцями, на диво всім присутнім, стала збірна учнів 8-х класів, які згодом змагалися з самими організаторами – студентами 5 курсу ІФМТО, які, до речі, є випускниками цієї школи.
Цікаві, нетрадиційні питання, що вбирали інформацію з біології, географії, фізики, математики, сприяли активізації пізнавального інтересу та мисленевої діяльності всіх учасників гри. Особливу увагу учасників, членів журі та глядачів привернули експериментальні завдання, які передбачали демонстрацію та пояснення фізичних явищ: досліди з інерції тіл, з атмосферним тиском, “вправи з телекінезу” тощо. Завдяки чіткому керівництву заступника директора з навчально-методичної та наукової роботи Вікторії Тягунової, ця гра стала по-справжньому змаганням ерудиції, винахідливості та кмітливості. Незважаючи на перевагу в “життєвому досвіді” й віку старших товаришів, майбутні Ньютони та Ейнштейни виявили творчі здібності, жагу до перемоги, і склали достатню конкуренцію.
Враховуючи підвищений інтерес школярів, студентів, адміністрації школи та викладачів кафедри методики викладання фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій у навчанні БДПУ було вирішено зробити подібні заходи традиційними.
Віталій Ачкан,
кандидат педагогічних наук, доцент
кафедри методики викладання
фізико-математичних дисциплін
та інформаційних технологій
На фото: так змагалися студенти з школярами