Пріоритетні вектори якісної фахової підготовки майбутніх хореографів: Обговорення ОПП

11 травня відбулася зустріч стейкхолдерів (викладачів, роботодавців, випускників і студентів) з обговорення освітньо-професійних програм: «Хореографія» (спеціальність 024 Хореографія) та «Середня освіта (Хореографія). Фітнес» (спеціальність 014 Середня освіта (Хореографія).

Гарантами ОПП (доцентом Юлією Тараненко та доцентом Оленою Мартиненко) були представлені презентації щодо ключових аспектів змісту програм й наголошено на змінах, які відбулися протягом останнього року.

Конструктивна зустріч стейкхолдерів надала можливість проаналізувати зміст діючих програм та внести пропозиції щодо їх удосконалення. Так, доцентом Оленою Мартиненко було висловлено думку щодо осучаснення мети ОПП «Середня освіта (Хореографія). Фітнес», а саме – додаванням домінанти національно-патріотичної складової і відповідно перегляду змісту освітніх компонентів ОПП. Пропозиція була підтримана з боку практиків, які наголосили на пріоритетності підготовки фахівців, готових до вирішення завдань національно-патріотичного виховання через ознайомлення школярів з українським народним танцем з урахуванням його регіональних аспектів: Катерини Васецької (вчитель хореографії середньої загальноосвітньої школи № 35 Дніпровської міської ради, керівник ансамблю танцю «Emotion» місто Дніпро), Тетяни Бачурської (заступник директора, вчитель хореографії, комунальний заклад «Дніпрорудненська гімназія» Софія» – ЗОШ І-ІІІ N 1» Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області), Марії Кучерук (вчитель хореографії в Міжнародній українській школі Литва, м. Клайпеда). Практиками також було наголошено на важливості підготовки майбутніх фахівців для здійснення психологічної підтримки учнів засобами танцювально-рухової терапії, що відповідає сучасним потребам.

Пропозицій щодо вдосконалення змісту ОПП «Хореографія» зі сторони стейкхолдерів не поступило. Разом з тим було прийнято рішення щодо оновлення складу робочої групи. Гарантом було підкреслено важливість удосконалення змісту освітніх компонентів, ураховуючи ПРН 04. (Володіти іноземною мовою в обсязі, необхідному для спілкування в соціально-побутовій та професійній сферах).

Студентам були надані рекомендації щодо розширення змісту дисциплін вільного вибору, а саме, наголошено на потребі знань з музичної інформатики, добору музичних творів для роботи з дітьми різного віку та роботи з концертмейстером.

Внесені пропозиції будуть розглянуті на засіданні кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін і враховані гарантами в нових редакціях освітньо-професійних програм на наступний навчальний рік.

За матеріалами кафедри ТМНМД


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print