Студенти-філологи 51-ї групи підтвердили висловлювання Л. Толстого «Викладання – мистецтво, у якому завершеність і досконалість недосяжні, а можливості для вдосконалення невичерпні». Майбутні вчителі української літератури провели рольову гру «Сучасний урок української літератури», запросивши на заняття викладачів, студентів (див. фото).
Свою майстерність у проведенні «його величності» уроку літератури продемонструвала студентка Ганна Жук. Однокурсники та гості виступали «активними й чемними семикласниками, суворими методистами». Оскільки в ІФСК оголошено конкурс на кращий конспект уроку літератури, присвячений 200-річчю з дня народження Т. Г. Шевченка, презентували один із таких уроків. «Вивчаючи» «Заповіт», переконалися, що твори геніального Кобзаря переживуть віки й вічно будитимуть у серцях людей благородні великі почуття. Доречно використавши технологію критичного мислення та інформаційну (як допоміжну), майбутня вчителька зуміла не тільки створити оригінальну модель уроку, а й викликати учасників гри на відвертий діалог про любов до України, про єдність і гідність народу, довести, що Шевченко, за словами Рильського, «вивів українське слово на верховини світової культури».
Активним було й обговорення заняття у формі гри «Шість капелюшків». Ретельно проаналізували кожну навчальну ситуацію, акцентували на позитивних моментах, помітили окремі недоліки, недоречності, і це вкотре переконало всіх присутніх, що «викладання – мистецтво, у якому завершеність і досконалість недосяжні, а можливості для вдосконалення невичерпні».
Ольга Харіна,
старший викладач кафедри
української літератури та компаративістики
Фото з архіву кафедри