Одним із важливих напрямів формування позитивного іміджу університету є активна участь викладачів і здобувачів вищої освіти в науково-практичних конференціях. Це не тільки демонстрація рівня підготовки студентів і професійної майстерності викладачів, а й можливість для обміну досвідом, встановлення нових академічних контактів та інтеграції у ширший науково-освітній простір.
Так, 25 квітня 2025 року доцентки кафедри хореографії та фітнесу факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини Бердянського державного педагогічного університету Юлія Тараненко і Олена Мартиненко взяли участь у V Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції «Мистецтво танцю і хореографічна освіта: досвід, тенденції, перспективи» на базі Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, де виступили із доповідями на пленарному засіданні. Олена Мартиненко окреслила проблему практичної підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 024 Хореографія та навела приклади проходження різних видів практик студентами-хореографами. Юлія Тараненко окреслила проблему формування бренду майбутніх фахівців вже під час навчання в університеті, розкрила приклади роботи в БДПУ та презентувала різні види портфоліо здобувачів вищої освіти, які вони створювали у кінці вивчення ОК «ТМВ сучасного сценічного танцю» та ОК «Теорія і методика роботи з хореографічним колективом».
У рамках конференції відбулося студентське Відкрите засідання наукового об’єднання кафедри хореографії «Dance community», де БДПУ представили здобувачки І рівня вищої освіти ІІ курсу спеціальності 024 Хореографія Валерія Мордвінова й Олександра Чаркіна. Студенти представили теми своїх досліджень (науковий керівник – к.п.н., доц. Юлія Тараненко), продемонструвавши високий рівень наукової підготовки, актуальність обраних тем, креативність підходів та практичні результати.
Серед учасників конференції були представники різних закладів освіти, колеги-хореографи та інші фахівці, що дало змогу створити справді багатогранну та професійну дискусію.
Такі заходи сприяють поглибленню професійних знань, розвитку навичок наукового аналізу, удосконаленню комунікаційних здібностей та розширенню світогляду наших студентів. Вони також є ще одним кроком у стратегії розвитку іміджу Бердянського державного педагогічного університету як сучасного, відкритого до інновацій та наукового пошуку закладу.







За матеріалами кафедри хореографії та фітнесу