Всесвітній день науки: академічна мобільність як міст до миру і розвитку

10 листопада в Бердянському державному педагогічному університеті відбулася відкрита онлайн-зустріч до Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку – міжнародного дня, що покликаний нагадати про роль науки у зміцненні миру, соціального прогресу та сталого розвитку. Цьогорічна тема університетської зустрічі – «Академічна мобільність як міст до миру і розвитку» – об’єднала здобувачів, викладачів і співробітників БДПУ навколо ідеї науки без кордонів, взаєморозуміння та освітньої співпраці між країнами.

Координатор міжнародної діяльності БДПУ професор Ігор Лиман відкрив зустріч, окресливши широкі можливості академічної мобільності для студентів і викладачів, а також анонсував нову програму міжнародного обміну, що невдовзі буде представлена. Оскільки, як зазначив Ігор Ігорович: «Мобільність — це не лише подорож, а насамперед практика дії, яка відкриває двері до нових освітніх і наукових горизонтів».

У секції «Student voices» виступили здобувачки факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти Олександра Даймиченко, Владислава Заєць, Анастасія Шевчук а також студентка соціально-гуманітарного факультету Марія Бобошко. Вони розповіли про досвід участі у програмі академічної мобільності Erasmus+. “Breaking the Bubble: A Course on Comparing Educational Systems Worldwide”, який проходив у Університеті Білефельда (Німеччина). Програма поєднувала онлайн та очні формати, дискусії з міжнародними експертами, групові проєкти і культурні візити. Студентки наголосили, що курс допоміг зрозуміти, як культурні цінності формують системи освіти та впливають на практики інклюзії в різних країнах.

У блоці «Staff @ Bielefeld» своїм досвідом поділилися викладачі БДПУ – Наталя Цибуляк, Ганна Лопатіна, Анастасія Попова та Артем Полуляхов. Їхні стажування в Університеті Білефельда стали прикладом того, як академічна мобільність приносить практичні дивіденди – у науці, освіті та репутації університету. Викладачі розповіли, що участь у міжнародних програмах дозволяє розширити дослідницькі контакти, осучаснити навчальні курси та підсилити позиції університету на академічній карті Європи.

На завершення учасники поділилися добіркою «шкідливих порад» – з гумором і самоіронією. Зокрема, вони радили «ніколи не заповнювати анкету вчасно», «не вчити англійську», «не перевіряти пошту і наукові профілі», «не писати статті» і «боятися вийти з власної зони комфорту». Тож, як слушно підсумували учасники, варто ламати власні бульбашки і сміливо користуватися шансами, які відкриває академічна мобільність – заради розвитку, співпраці та миру.

За матеріалами
Анастасії Попової, Наталі Цибуляк,
Ганни Лопатіної, та Артема Полуляхова


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь