Академічно доброчесні соціальні працівники

26 березня ц. р. для здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Соціальна робота» денної та заочної форм навчання був організований тренінг-семінар «Академічна доброчесність: від теорії до практики».

Організатором та модератором заходу виступив асистент кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Антон Сердюченко за сприяння Катерини Петровської (завідувачка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти) та Анастасії Тургенєвої (доцентка кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти).

Під час зустрічі були обговорені питання, пов’язанні із визначенням сутності, принципів академічної доброчесності, а також основними порушеннями в цій сфері.

Захід передбачав двосторонню роботу, тому учасники ділились власними думками та баченням шляхів вирішення цієї проблеми, розбирали кейс-ситуації, а також співвідносили термінологію і значення видів порушення академічної доброчесності.

Завершили роботу учасники закріпленням отриманих знань за допомогою онлайн-сервісу опитувань «KAHOOT» в якому змагались між собою в швидкості написання правильних відповідей щодо розуміння сутності академічної доброчесності та її важливості при підготовці висококваліфікованих соціальних працівників.

В якості наочних матеріалів використовувались матеріали онлайн-курсу для вчителів старших класів «Академічна доброчесність» освітнього проєкту Ed-Era, з яким можна ознайомитись за посиланням: https://cutt.ly/TxGyVW0

Антон Сердюченко,

асистент кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти,

провідний фахівець наукового відділу з інноваційної діяльності

Світлини з архіву кафедри


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print