БУДЕННІСТЬ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАЧА КАФЕДРИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Карантинні обмеження розширили горизонти організації освітнього процесу в Бердянському державному педагогічному університеті. Викладачі активно опанували різні засоби і форми дистанційного навчання та створення освітнього контенту для цих умов. Так, викладачі кафедри дошкільної освіти застосовують різноманітні засоби організації дистанційного навчання, залежно від змісту курсу, що викладається.

В умовах дії різних карантинних зон затребуваним є й змішане навчання. Тож актуальності набирає створення відеоконтенту до навчальних дисциплін, принаймні їх лекційних курсів, що забезпечить пізнавальний інтерес здобувачів у зручний для них час.

Доцент кафедри дошкільної освіти Леся МОРОЗ-РЕКОТОВА, в рамках участі у проєкті G-Kra-045 «Підтримка дистанційного навчання для Бердянського державного педагогічного університету», який реалізується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) – опанувала монтаж освітнього контенту для однієї з дисциплін за допомогою обладнання, наданого керівниками проєкту, який передбачає надання технічної та методичної допомоги викладачам при створенні освітніх матеріалів для розміщення у системи ДО та у мережі Інтернет.

Процес опанування був тривалим – онлайн-заняття з основ монтажу, самоосвіта з цього ж напряму (за підтримки movieschool.teachable.com), опанування особливостей використання обладнання, проходження контрольного тестування та створення відеоконтенту, як звітування про здобуту компетентність. Проходження цього шляху безсумнівно сприятиме підвищенню якості освітньої взаємодії викладачів кафедри дошкільної освіти зі здобувачами першого та другого рівнів вищої освіти, колегами та стейкголдерами.

Світлини з архіву кафедри

Леся МОРОЗ-РЕКОТОВА,

Канд.пед.наук, доцент кафедри дошкільної освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print