Critical Thinking and TEYL: тренінг для pre-service teachers

У глобалізованому і технологізованому світі ХХІ сторіччя викладання шкільних предметів стає певним challenge’м для вчителів, оскільки кожне наступне покоління учнів вже зовсім по-іншому, відмінно від попереднього, сприймає інформацію і репродукує отриманні знання. Тому завдання вчителя полягає у адаптації свого предмета до особливостей світосприйняття сучасної дитини, використанні новітніх технологій та підходів у викладанні.

У межах Школи молодого вчителя, 24-25 жовтня на базі факультету філології та соціальних комунікацій відбувся тренінг із методики викладання англійської мови, учасниками якого стали студенти спеціальностей 014. Середня освіта. Мова і література (англійська) та 035. Філологія. Германські мови та літератури (перша – англійська). Захід був зорганізований за ініціативи доцентів кафедри іноземних мов і методики викладання Ірини Школи і Богдани Салюк у співпраці з RELO (Regional English Language Office) і за підтримки U.S. Embassy Kyiv.

Запрошеним тренером виступив English Language Fellow – Mr. Draper Kirke, який представив насичену програму воркшопу.

Основними темами тренінгу стали критичне мислення на заняттях з англійської мови та методики роботи з молодшими школярами. Упродовж двох днів студенти-германісти вчились впроваджувати методи розвитку критичного мислення під час виконання різноманітних комунікативних, лексико-граматичних вправ, застосовувати Блумівську таксономію при плануванні занять, а також використовувати новітні технології при навчанні дітей англійській мові. Крім того, студенти мали можливість поспілкуватися із досвідченим колегою і спікером.

Висловлюємо щиру вдячність Draper Kirke, RELO і U.S. Embassy Kyiv за надану нашим студентам можливість професійного розвитку.

 

Богдана Салюк,
доцент кафедри іноземних мов
і методики викладання
 


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print