Сучасна освіта потребує нових управлінських підходів, заснованих на аналітиці та доказовості. Саме цій темі була присвячена гостьова лекція «Data-driven management: нова культура управління на основі аналітики й експертизи», що відбулася 21 жовтня у Бердянському державному педагогічному університеті в межах Тижня педагогіки.
Модераторкою заходу виступила кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки Ольга Старокожко. Спікеркою події стала Оксана Боднар, докторка педагогічних наук, професорка кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
Під час заходу учасники обговорили сучасні тенденції розвитку системи управління освітою, заснованої на аналітичних даних. Спікерка наголосила, що data-driven management – це не лише інноваційний підхід, а й нова управлінська культура, яка передбачає ухвалення рішень на основі доказів, експертизи та реальних показників ефективності. Лекція викликала жвавий інтерес серед викладачів, здобувачів та усіх присутніх, адже тема цифровізації управління освітою та аналітичного підходу до прийняття рішень є надзвичайно актуальною для сучасного педагога й управлінця.
Захід став яскравим прикладом інтеграції науки, практики й інновацій у межах Тижня педагогіки, який традиційно об’єднує всіх, хто прагне професійного розвитку та впровадження сучасних освітніх підходів.




За матеріалами кафедри педагогіки
Data-Driven Management in modern education: A New Culture of Governance

Modern education requires new management approaches grounded in analytics and evidence-based decision-making. This topic was the focus of the guest lecture “Data-Driven Management: A New Culture of Governance Based on Analytics and Expertise,” held on October 21 at Berdyansk State Pedagogical University as part of Pedagogy Week.
The event was moderated by Olha Starokozhko, PhD in Pedagogy, Associate Professor at the Department of Pedagogy. The speaker was Oksana Bodnar, Doctor of Pedagogical Sciences and Professor at the Department of Pedagogy and Education Management of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University.
During the lecture, participants discussed current trends in the development of education management systems based on analytical data. The speaker emphasized that data-driven management is not only an innovative approach but also a new management culture that relies on evidence, expertise, and measurable indicators of effectiveness.
The lecture generated lively interest among faculty members, students, and guests, as the topic of digitalization in education management and analytical approaches to decision-making is particularly relevant for modern educators and administrators.
The event became a vivid example of the integration of science, practice, and innovation within Pedagogy Week, which traditionally unites all those striving for professional development and the implementation of modern educational practices.




Based on materials from the Department of Pedagogy
