У форматі “Відкритий простір (Open Spaсe)” 31 жовтня ц. р. відбулася зустріч на тему: «Бердянськ привабливий в усі сезони» в межах розробки Маркетингової стратегії міста Бердянська. Провели її експерти проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) Валентина Затишняк, Лариса Оленковська, головний експерт з питань місцевого врядування Ігор Лепьошкін та регіональний координатор проекту ПРОМІС у Запорізькій області Світлана Кругляк.
Головна мета обговорення з активними мешканцями міста – виявлення та формування ідей для позитивного туристичного іміджу Бердянська і просування його бренду. Зокрема, проекти мали стосуватися візуалізації, «вирощування» та закріплення бренду в міському середовищі, інфраструктурі та свідомості бердянців, пожвавлення бренду в культурному середовищі міста тощо. Як відзначила Лариса Оленковська, щодня конкуренція між територіями та містами тільки посилюється, і наскільки проекти будуть направлені на створення позитивних вражень від міста і наскільки ці ідеї готові будуть реалізовувати влада спільно з мешканцями, настільки місто матиме успіх.
Захід відвідали активні бердянці: студенти нашого університету Дмитро Кіосов, Микола Оверченко, Альона Скуйбіда та Катерина Волощук, підприємці, представники курортного та готельного бізнесу, національних товариств, громадських організацій, а також заступник міського голови Юлія Дойнова та представники відділів виконкому.
Присутнім був презентований проект ідеї бренду для маркетингової стратегії, який напрацювала робоча група. Згодом учасники зустрічі мали можливість висловити всі свої ідеї та „зареєструвати” їх. Пропозиції стосувалися різних напрямків – від благоустрою міста до позиціювання Бердянська як сильного, безпечного та спортивного для мешканців та туристів – цілий рік. Надалі експерти проекту ПРОМІС опрацюють ідеї, які буде включено до Маркетингової стратегії міста.
Микола Оверченко,
студент БДПУ, кор. «УС»
Світлини автора