Дослідження сучасного вчителя: вимога часу чи чергове модне відхилення?

16 травня на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету відбувся науковий форум-дискусія «Дослідження сучасного вчителя: вимога часу чи чергове модне відхилення?». Ініціаторами виступили здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти групи 41ПО спеціальності 013 Початкова освіта під керівництвом докторки педагогічних наук, професорки кафедри педагогіки Лариси Лісіної.

Зустріч стала майданчиком для обговорення актуальної ролі вчителя-дослідника у сучасній школі, де кожен педагог – не просто викладач, а аналітик, наставник і агент змін. Під час заходу учасники мали змогу заглибитися у тематику через змістовні виступи та інтерактиви, які охопили ключові аспекти дослідницької діяльності педагога. Завдяки науковому форуму вдалося поєднати теоретичні знання, практичні навички, цифрові можливості, спільні цінності та продемонструвати командну роботу аудиторії. Він став відповіддю на головне питання зустрічі: «Дослідження – не просто модний тренд, а справжній інструмент саморозвитку і впливу на освіту».

Разом формуємо майбутнє української школи – свідоме, інноваційне й відкрито-дослідницьке!

Разом до Перемоги!

За матеріалами кафедри педагогіки


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print