«Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти»: досвід участі у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції за міжнародною участю

12 травня на базі Національного авіаційного університету відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція за міжнародною участю «Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти». До складу оргкомітету конференції увійшли дослідники нашого університету, а саме ректор Ігор Богданов та завідувачка кафедри фізики і методики навчання фізики Яна Сичікова.

Географія організаторів конференції дуже широка, вона налічує 21 заклад освіти і науки з 12 країн світу:

  • Національний авіаційний університет;
  • Інститут інноваційних освітніх технологій;
  • Інститут розвитку освіти;
  • Університет Глазго, Шотландія, Великобританія;
  • Університет Ковентрі, м. Ковентрі, Великобританія;
  • Талліннський технологічний університет, м. Таллінн, Естонія;
  • Латвійський університет, м. Рига, Латвія;
  • Університет Туріба, м. Рига, Латвія;
  • Економічний університет у Братиславі, Словаччина;
  • Університет національної та світової економіки, м. Софія, Болгарія;
  • Університет імені Неджметтіна Ербакана, м. Конья, Туреччина;
  • Коледж прикладних наук «Лавослав Ружичка» у Вуковарі, м. Вуковар, Хорватія;
  • Азербайджанський державний економічний університет, м. Баку, Азербайджан;
  • Національний університет Узбекистану, м. Ташкент, Узбекистан;
  • Білоруський державний університет, Мінськ, Республіка Білорусь;
  • Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, м. Київ, Україна;
  • Державний університет «Житомирська політехніка», м. Житомир, Україна;
  • Бердянський державний педагогічний університет, м. Бердянськ, Україна;
  • Івано-Франківський інститут нафти та газу, м. Івано-Франківськ, Україна;
  • Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна;
  • Одеський національний морський університет, м. Одеса, Україна.

У конференції взяли участь провідні вчені з таких країн: Шотландія, Великобританія, Естонія, Латвія, Словаччина, Болгарія, Туреччина, Хорватія, Азербайджан, Узбекистан, Білорусь, Чехія, Індія, Україна.

Ігорем Богдановим та Яною Сичіковою було представлено до доповіді дослідження «Удосконалення змісту підготовки майбутніх фахівців у галузі наноматеріалознавства шляхом використання програмного продукту IMAGE J», що виконується у межах держбюджетного дослідження «Теоретико-методичні засади системної фундаменталізації підготовки майбутніх фахівців у галузі наноматеріалознавства до продуктивної професійної діяльності» (№ державної реєстрації 0121U109426, керівник – Ігор Богданов).

В умовах тотального карантину та спричиненої ним дистанційної форми навчання не має можливості проводити якісні дослідження офлайн. Усе це може критично відобразитися на якості підготовки майбутніх наноінженерів. Тому сьогодні вкрай необхідно розробляти нові форми організації освітнього процесу, удосконалювати зміст професійної підготовки та запроваджувати інноваційні технології навчання, які дозволять зберегти рівень якості освіти та сформувати ключові фахові компетентності майбутніх наноматеріалознавців.

У цьому контексті, як зазначила Яна Сичікова, найкращим засобом підвищення інтересу до нанотехнологій є візуалізація нанооб’єктів та представлення їх як естетично досконалих витворів мистецтва. Наноарт, що є родзинкою нашого університету, стає дієвим інструментом привернення уваги до сучасних наукоємних технологій, а віртуальна галерея Наноарт, що буде створена на базі БДПУ дозволить інтегрувати цей напрям в технології дистанційної освіти.

Нагадаємо, проєкт «Наноарт. Наука – це мистецтво» підтримує Європейський союз за програмою Дім Європи.

Колектив кафедри фізики та методики навчання фізики


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print