Фестиваль науки в БДПУ: Наукова секція студентів-хореографів

Змістовним, актуальним та цікавим виявилося засідання наукової студентської секції студентів-хореографів, яке було насичене інформаційним, практичним і творчим матеріалом.

Із вітальним словом до студентів звернулися декан факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Людмила Коваль і завідувачка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Віра Бурназова.

У рамках заходу було представлено результати роботи наукових студентських гуртків за рік: «Здобутки, проблеми та перспективи роботи дитячих хореографічних колективів» (керівник – доцентка Олена Мартиненко) і «Традиційні та інноваційні методи розвитку творчості в сучасному танці» (керівник – доцентка Юлія Тараненко).

Під час науково-методичного студентського батлу «Сучасні тенденції навчання дітей хореографії» були розкриті важливі завдання, проблеми та перспективи навчання хореографії в умовах воєнного стану в Україні. Учасниками батлу виступили здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти, які є практиками в галузі педагогічної та мистецької діяльності. Ними були розкриті теми: «Соціальна адоптація дітей з розладами аутичного спектру шляхом танцювальних вправ» (Т. Глазкова), «Проблематика проведення уроків хореографії в умовах онлайн та оффлайн навчання» (В. Кирпа), «Змістовна складова програми з хореографії в ЗЗСО» (А. Огородня), «Проблематика проведення уроків хореографії в ЗЗСО» (М.Кучерук), «Синтез мистецтв як один з векторів розвитку ансамблів сучасного танцю» (А. Швидка), «Особливість роботи з батьківським колективом у позашкільному закладі» (В. Бринкевич). Усі виступи були ґрунтовними, підкріпленими презентаціями та відеоматеріалами з власного досвіду роботи.

Цікавим і практично спрямованим виявився тренінг зі створення інтерактивного зошиту з хореографії. На початку заходу Ю.Тараненко презентувала «Зошит з сучасного танцю», який в минулому році було розроблено в рамках роботи гуртка «Традиційні та інноваційні методи розвитку творчості в сучасному танці» і який вже після півроку видання набув популярності в Україні. У проведенні тренінгу створення зошиту з сучасного танцю взяли участь студенти Х. Омельченко, В. Назаренко, К. Піліпішина, К. Марфіян, С. Самойлова.
У рамках Фестивалю науки було презентовано нову форму роботи викладачів і студентів «Подкаст з українського танцю», активними учасниками якого виступили здобувачка вищої освіти 4 курсу М. Козубенко й викладачі кафедри Р.Павленко та Д. Ільїн: https://youtu.be/9-M8ubSUSS8.

Наукова діяльність студентів-хореографів тісно пов’язана з творчою. Особливої актуальності це набуває саме зараз, коли стоїть завдання відродження та популяризації української народної культури. Відродження українського танцю відбувається на основі вивчення його першоджерел, що було ґрунтовано продемонстровано викладачем Р.Павленком. Цікавою була також відеопрезентація студентів 1 курсу, присвячена «Дню вишиванки»: https://youtu.be/iG-dKc_46xsі танцювальний проєкт «Я з України», у якому любов до українського танцю продемонстрували викладачі і студенти спеціальності «Хореографія».

Публічність і відкритість проведеного заходу, а також інтерес до підготовки хореографів у БДПУ були підтверджені присутністю викладачів та студентів інших закладів вищої освіти України: Лілії Козинко (доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту.

Національного університету фізичного виховання і спорту України, експерт НАЗЯВО), Інни Терешко (декан факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини), Ольги Бикової (завідувачка кафедри хореографії та художньої культури, кандидаткою педагогічних наук УДПУ) та ін.

Усі студенти, які взяли активну участь у ролі спікерів у Фестивалі науки БДПУ, були нагороджені грамотами. Також грамоти за активну наукову діяльність отримали студенти К. Піліпішина, Х. Тюрина, В. Бичкова, С. Самойлова, К.Марфіян, Х. Омельченко, Г.Швидка, які активно представляли БДПУ на всеукраїнських та міжнародних наукових конференціях упродовж навчального року.

Фестиваль науки в БДПУ продемонстрував високу якість фахової підготовки майбутніх хореографів, здатних вивчати і презентувати актуальні освітні й мистецькі теми, публічно виступати, дискутувати та представляти на загал свій професійний досвід.

За матеріалами кафедри ТМНМД


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print