Інтерактивна конференція в БДПУ з британським професором

В нашому університеті часто проходять різноманітні конференції, але ось така – веб-конференція – проходила вперше. 23 січня в конференц-залі БДПУ кафедра прикладної психології та логопедії разом з громадською організацією «Кольорові долоні» організували науково-практичний семінар, присвячений проблемі аутизму.


Проблема дієвої допомоги аутичним дітям є однією з найскладніших і поки що нерозв'язних. Серед фахівців, що вивчають це явище, немає єдиної думки про те, що представляє із себе аутизм – хвороба чи функціональне порушення, чому він виникає і, головне, як допомогти дітям із цим діагнозом?

Тому в БДПУ  відбулася велика розмова на цю тему. Перед  психологами і педагогами виступила наша колишня співвітчизниця, а нині професор Бірмінгемського університету (Великобританія), доктор психологічних наук Ольга Богдашіна. Вона представила нові методи лікування дітей, що страждають аутизмом.

У своїй лекції пані Ольга зазначила, що проблеми аутистів починаються на рівні відчуттів, а не на рівні інтерпретації і розуміння, як вважалося раніше. За її словами, у кожної дитини свій домінуючий сенсорний канал (візуальний, аудіальний, тактильний, кінестетичий, нюховий), і знання про це на конкретному каналі має величезне значення для роботи з такою дитиною.

Професор має власний успішний досвід виховання дитини-аутиста, вона  розробила власну методику його розвитку, а потім створила в місті Горлівці невелику школу для дітей з подібними діагнозами.

На думку пані Ольги, «аутисти хочуть  спілкуватися і спілкуються постійно. Завдяки гіперчутливості мають  особливі здібності. Ми сліпі до того, що вони можуть бачити, тому нам важко їм допомогти». Вона вважає, що «можна допомогти дуже-дуже важким дітям».

На сьогодні пані Ольга є автором восьми підручників, які перекладені одинадцятьма мовами, та членом Національної британської науково-дослідної групи «Аутизм».

Тіна Єрофеєва,

студентка Інституту філології та соціальних комунікацій БДПУ


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print