На кафедрі іноземних мов і методики викладання відбулася продуктивна зустріч здобувачів другого рівня вищої освіти з гарантом освітньо-професійної програми «Середня освіта (мова і література (англійська))» доценткою Оксаною Дубровою.
Зустріч, організована в рамках взаємодії з внутрішніми стейкхолдерами, стала важливою платформою для обговорення ключових аспектів освітньої програми та відкритого діалогу між викладачами та здобувачами освіти.
Під час зустрічі були детально розглянуті особливості освітнього процессу, структура та зміст програми «Середня освіта (мова і література (англійська))» (другий (магістерський) рівень навчання). Здобувачі мали можливість обговорити компоненти 90-кредитної магістерської програми, яка включає як обов’язкові дисципліни (60 кредитів), так і вибіркові компоненти (30 кредитів). Особлива увага приділялася таким дисциплінам, як «Технології навчання англійської мови», «Новітня зарубіжна література» і «Англомовне академічне письмо та академічна доброчесність».
Також детально обговорювалася виробнича практика в закладах загальної середньої освіти обсягом 12 кредитів ЄКТС, що є невід’ємною частиною професійного становлення майбутніх учителів-магістрів англійської мови.
Гарант освітньої програми роз’яснила, як програмні компетентності (інтегральна, загальні, фахові та професійні) формуються через вивчення різних дисциплін та як це готує випускників до роботи в сучасній школі.
Під час зустрічі також обговорилося використання сучасних технологій та платформ (Moodle, Zoom) в освітньому процесі, а також комунікативного, інтерактивного та дослідницького підходів до навчання.
Одним з найважливіших елементів зустрічі стало отримання фідбеку від здобувачів. Магістранти активно ділилися своїми спостереженнями щодо організації навчального процесу, висловлювали пропозиції з удосконалення окремих дисциплін та практичної підготовки.
За результатами опитування, здобувачі високо оцінили збалансованість теоретичної та практичної складових програми, орієнтацію на формування компетентностей, необхідних для роботи в українській школ, підтримку викладацького складу та доступність гаранта програми для консультацій.
Гарант освітньої програми Оксана Дуброва наголосила на важливості постійного діалогу з внутрішніми стейкхолдерами для забезпечення якості освітнього процесу. Пропозиції та зауваження здобувачів будуть враховані при плануванні навчального процесу та можливому оновленні програми.
Такі зустрічі підтверджують студентоцентрований підхід, який є основою системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в університеті, та демонструють готовність до конструктивної співпраці всіх учасників освітнього процесу.



За матеріалами кафедри іноземних мов і методики викладання
Constructive dialogue: meeting of students with the educational program guarantor

A productive meeting of second-cycle higher education students with the guarantor of the educational and professional program “Secondary Education (Language and Literature (English))” Associate Professor Oksana Dubrova took place at the Department of Foreign Languages and Teaching Methods.
The meeting, organized as part of interaction with internal stakeholders, became an important platform for discussing key aspects of the educational program and open dialogue between teachers and students.
During the meeting, the structure and content of the educational program were discussed in detail. Students had the opportunity to discuss the components of the 90-credit master’s program, which includes both compulsory disciplines (60 credits) and elective components (30 credits). Special attention was paid to such disciplines as “Teaching English Technologies”, “Modern Foreign Literature” and “English Academic Writing and Academic Integrity”.
The teaching practice in general secondary education institutions with a volume of 12 ECTS credits was also discussed in detail, which is an integral part of the professional development of future master teachers of English.
The guarantor of the educational program explained how program competencies (integral, general, special and professional) are formed through the study of various disciplines and how this prepares graduates for work in modern schools.
During the meeting, the use of modern technologies and platforms (Moodle, Zoom) in the educational process, as well as communicative, interactive and research approaches to teaching were also discussed.
One of the most important elements of the meeting was receiving feedback from students. Master’s students actively shared their observations on the organization of the educational process and expressed proposals for improving individual disciplines and practical training.
According to the survey results, students highly appreciated the balance of theoretical and practical components of the program, the focus on forming competencies necessary for work in Ukrainian schools, the support of the teaching staff and the availability of the program guarantor for consultations.
The guarantor of the educational program Oksana Dubrova emphasized the importance of constant dialogue with internal stakeholders to ensure the quality of the educational process. Proposals and comments from students will be taken into account when planning the educational process and possible program updates.
Such meetings confirm the student-centered approach, which is the basis of the internal quality assurance system of higher education at the university, and demonstrate the readiness for constructive cooperation of all participants in the educational process.



Based on materials from the Department of Foreign Languages and Teaching Methods
