Літня мовна школа як інноваційна форма навчання мов: з досвіду організації

Одним із пріоритетів Міністерства освіти і науки України є якісне навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції. Як відомо, серед нестандартних підходів до вирішення цього завдання чільне місце посідає організація літніх мовних таборів. Цей проєкт реалізується в школах України з 2014-2015 навчального року. Створення такого роду відпочинку і навчання не є обов’язковим для кожної школи, адже їх функціонування зумовлене не кількістю, а якістю таких закладів.

Здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Середня освіта (Мова і література (англійська))» мали змогу поспілкуватися з вчителем англійської мови вищої категорії Бердянської загальноосвітньої школи № 13 Оленою Дмитренко, яка має не лише досвід організації мовних таборів у школі, але й керівництва цими таборами в місті.

На початку зустрічі Олена Миколаївна зазначила, що літні мовні табори покликані спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отримані упродовж навчального року. Діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати свої знання в різних формах діяльності (ігрових і концертних програмах, спортивних змаганнях, театральних виставах тощо). Участь у мовному таборі допоможе дітям розкрити свої таланти і отримати досвід спілкування іноземною мовою. При цьому знання дитини не будуть оцінювати як у школі, а все навчання сприйматиметься нею за гру.

Доповідачка наголосила, що особливістю мовного табору є стиль навчання, що суттєво відрізняється від звичного, оскільки саме через таку діяльність діти істотно розширюють свій кругозір і дізнаються багато нового.

Пані Олена висвітлила переваги перебування в літніх мовних таборах, а саме: дитина зможе здобути необхідні мовні навички, непомітно долати мовленнєвий бар’єр, удосконалити розмовне мовлення, поєднати навчання із захоплюючим відпочинком, отримати мотивацію для подальшого удосконалення іноземної мови.

Олена Миколаївна продемонструвала матеріали з досвіду роботи в літньому мовному таборі – практичні завдання, ігри, конкурси, заходи на кожен тематичний день, а також ознайомила здобувачів вищої освіти з переліком нормативних документів для роботи табору та списком волонтерських організацій, що надають допомогу під час роботи з дітьми.

Ірина Шиманович,

доцентка кафедри іноземних мов

і методики викладання


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print