Напередодні вступної кампанії

Стільки запитань, скільки викликає цьогорічна вступна кампанія, мабуть ще не було в історії сучасної України. Адже, крім одвічних – яку професію обрати, куди вступати, чи їхати подалі або залишитися вдома, абітурієнти та їхні батьки цікавляться, коли і в який спосіб відбуватиметься ЗНО, якою буде вартість контракту у зв’язку із запровадженням індикативної собівартості навчання тощо.

Бердянський державний  педагогічний університет намагається бути відкритим і спілкуватися зі шкільною молоддю через свій офіційний сайт та на сторінках соціальних мереж. Ще однією можливістю дізнатися з перших вуст про особливості і новації вступної кампанії-2020 є місцеві засоби масової комунікації. Готується до ефіру програма «Акценти» , гостем якої став ректор БДПУ, професор Ігор Богданов.

Університетське слово


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print