Настановча конференція з виробничої практики для здобувачів групи 4 УМЛ / УМЛАМ соціально-гуманітарного факультету

Підготовка кваліфікованого фахівця з високим рівнем професійної компетентності є провідним завданням вищої школи. Нормативні освітні документи, якими керується сучасний освітній простір, визначають мовно-літературну галузь як одну з пріоритетних, оскільки саме в ній розвиваються  ключові компетентності мовної особистості, наслідком яких є досконале володіння державною мовою, спроможність здійснювати успішну комунікацію в усній та письмовій формах, доцільно використовувати мовні засоби для досягнення мети спілкування, тобто здатність до активної мовленнєвої діяльності з досягненням позитивних результатів. Важливою компонентою формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі мовної освіти є виробнича практика (українська мова і література).  Вона є основою для подальшої репродуктивно-творчої професійної діяльності вчителів-словесників.

Згідно з графіком навчального процесу 11 листопада 2024 року розпочалася виробнича практика на 4 курсі соціально-гуманітарного факультету (предметна спеціальність 014.01 Середня освіта (українська мова і література). Викладачами кафедри української мови та журналістики (завідувач – доцентка Юлія Мельнікова) була проведена настановча конференція, на якій професор Володимир Нищета ознайомив здобувачів з метою та основними завданнями практики – це формування та розвиток у студентів уміння ухвалювати самостійні рішення в умовах професійної діяльності, оволодіння сучасними методами і формами організації праці в галузі їхньої майбутньої спеціальності.

Педагогічна практика філологів, яка з відомих причин відбувається переважно в дистанційному форматі, передбачає оволодіння сучасними технологіями навчально-виховної роботи в різних типах освітніх закладів і спрямована на розвиток у здобувачів креативних умінь, творчої ініціативи, реалізацію особистісного навчання учнів, а також на впровадження комунікативно-функційного підходу в процесі проведення уроків із використанням новітніх методик активізації пізнавальної діяльності учнів.

Завдання, запропоновані керівниками практики, сприятимуть  поглибленню теоретичних знань про освітній процес у закладах середньої освіти, ознайомленню із системою роботи вчителя-словесника, класного керівника, набуттю провідних умінь і навичок педагогічної діяльності.

Важливим елементом практики є використання у роботі безпечного освітнього електронного (цифрового) середовища для організації та управління освітнім процесом (у тому числі під час дистанційного навчання), організації групової взаємодії, зворотного зв’язку, спільного створення електронних (цифрових) освітніх ресурсів.

За матеріалами кафедри української мови та журналістики


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь