Науково-практична діяльність здобувачів вищої освіти спеціальності  014 Середня освіта (Музичне мистецтво)  в межах Фестивалю науки БДПУ

14 травня 2024 року на кафедрі теорії та методики навчання мистецьких дисциплін відбулося засідання студентської наукової секції здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). Здобувачі оприлюднили результати своєї роботи, представили цікаві  та актуальні доповіді у формі презентації з практичними прикладами.

Кожен виступ продемонстрував здатність аналізувати, працювати з першоджерелами, робити висновки. Цікавими була тематика досліджень, де були теми, які пов’язані з виконавською діяльністю:    «Особливості  виконавських шкіл сучасного акордеонного мистецтва в Україні», доповідач Барболін Микола, здобувач 1 курсу друг-ого рівня вищої освіти, науковий керівник – канд. пед. наук, доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Анетта Омельченко; «Історія становлення та розвитку гітарного мистецтва», доповідачка Ольга Григорович, доповідачка здобувачка 2 курсу першого рівня вищої освіти, науковий керівник – канд. пед. наук, доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Світлана Сергієнко; розглядалася творчість українських діячів та їх здобутки: «Значення народної пісні в хоровій творчості Бориса Лятошинського», доповідачка Юлія Керженцева, здобувачка 4 курсу першого рівня вищої освіти, науковий керівник  – канд. пед. наук, доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Вікторія Григор’єва; «Значення творчості Василя Верховинця  для розвитку української культури», доповідачка Анна Кудіна, здобувачка 2 курсу першого рівня вищої освіти, науковий керівник– канд. пед. наук, доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Анетта Омельченко; «Інструментальна творчість Володимира Івасюка – музичний генофонд самоусвідомлення українців», доповідачка Ірина Глазунова,   здобувачка 3 курсу першого рівня вищої освіти, науковий керівник – канд. пед. наук, доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Віра Бурназова. Багато уваги в своїх доповідях здобувачі приділили сучасній українській музиці, її різножанровості та розвитку в умовах війни: «Особливості української популярної музики та її зв’язок з іншими видами мистецтва», доповідачка Поліна Очеретенко, здобувачка 2 курсу першого рівня вищої освіти;  «Розвиток сучасної української культури в умовах війни», доповідачка Юлія Хомишак, здобувачка 1 курсу другого рівня вищої освіти;   «Основні напрями сучасної популярної музики (на прикладі творчості Тіни Кароль)», доповідачка Олександра Фоменко, здобувачка 2 курсу першого рівня вищої освіти. Увагу сугестивним технологіям приділили в свої доповідях  «Використання української народної пісні в музикотерапії» Катерина Саматова, здобувачка 4 курсу першого рівня вищої освіти та «Використання звукотерапії для покращення емоційного стану людини» Катерина Расторгуєва, здобувачка 3 курсу першого рівня вищої освіти.  Керівник – канд. пед. наук, доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Анетта Омельченко. Нові аспекти мистецької освіти в музейній педагогіці розкрила Яна Пономаренко, здобувачка 4 курсу першого рівня вищої освіти  в доповіді «Популяризація національних мистецьких цінностей через призму музейних артефактів». Керівник – канд. пед. наук, доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Віра Бурназова.

Побажаємо всім подальших наукових і творчих досягнень!

За матеріалами кафедри ТМНМД


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print