Практичний підхід до навчання: виробнича педагогічна практика в початковій школі

Виробнича педагогічна практика в початковій школі – це не лише можливість вивчити освітній процес із середини, але й важливий етап професійного зростання майбутнього вчителя.

Під керівництвом кандидаток педагогічних наук, доценток кафедри початкової освіти Ольги Попової, Лади Чемоніної та Крістіни Петрик (в. о. декана факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв БДПУ – кандидатка педагогічних наук, доцентка Анжеліка Лесик) здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 31ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта проходили виробничу педагогічну практику в ЗЗСО на посаді вчителя початкових класів. За цей період майбутні фахівці в галузі початкової освіти, спостерігаючи за роботою досвідчених учителів-практиків, отримали можливість поглибити знання, набути практичних компетентностей, а також самостійно їх реалізувати. Це була чудова нагода здобути практичний досвід роботи з молодшими школярами, відшукати власні методичні підходи та створювати унікальні сучасні уроки в початковій школі.

Виробнича практика сприяла не лише нашому фаховому зростанню здобувачів вищої освіти, але й розвитку ключових навичок та компетенцій, необхідних для успішної майбутньої професійної діяльності.

За матеріалами кафедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print