Як пояснити складні наукові явища просто та захопливо для молодших школярів усього за одну хвилину? Відповідь на це запитання надали здобувачі вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв під час інтерактивного онлайн-шоу «Науковий TikTok: 60 секунд науки для молодших школярів».
Модераторка конференції, старша викладачка кафедри початкової освіти Тетяна Мухіна, розпочала зустріч з привітання учасників та акцентувала увагу на важливості вміння майбутніх учителів початкових класів подавати наукову інформацію доступно, лаконічно та креативно. Хвилиною мовчання вшанували пам’ять героїв, завдяки яким ми маємо можливість навчатися та ділитися знаннями.
Перед презентацією студентських проєктів усі присутні долучилися до гри «Що буде, якщо…?», де відповідали на цікаві запитання з різних галузей науки. Кульмінацією ж стало саме онлайн-шоу – здобувачі вищої освіти представили короткі відеоролики у форматі TikTok, в яких наочно демонстрували цікаві досліди та пояснювали їхнє практичне застосування на уроках у початковій школі. Поки глядачі визначали найкращу «наукову хвилинку» шляхом голосування, зустріч продовжилася інтерактивною грою «Правда чи міф?», яка не лише розважила аудиторію, але й збагатила її новими цікавими фактами.
Завершилася подія оголошенням переможця. Найкраще відео, на думку присутніх, презентувала здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти м11ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта Інна Ткачук. Її дослід «Втеча мікробів» є не лише наочним і простим у відтворенні, але й демонструє важливість гігієни у доступній для молодших школярів формі. З усіма проєктами можна ознайомитися на офіційному YouTube-каналі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв www.youtube.com/@fppom_bdpu.
Дякуємо всім учасникам, які показали глибокі знання, високу педагогічну майстерність, творчий підхід та розуміння важливості популяризації науки серед здобувачів початкової освіти.
Інтерактивний формат зустрічі продемонстрував, що сучасний вчитель початкових класів має бути не лише кваліфікованим фахівцем, а й натхненним провідником, який здатен перетворити науку на захопливу пригоду для молодших школярів.







За матеріалами кафедри початкової освіти