Нові освітні практики в БДПУ

Викладачі вищих навчальних закладів України протягом двох років пандемії та двох з половиною років російсько-української війни адаптують освітні практики до нових реалій. Педагоги Бердянського державного педагогічного університету не тільки не стоять осторонь цього процесу, а й активно використовують у своїй роботі міждисциплінарну взаємодію.

Прикладом синтезу технік сценічної майстерності, психології, педагогіки та філології став тренінг-інтенсив з акторської майстерності, імпровізації, спонтанності, проведений викладачем кафедри української та зарубіжної літератури і порівняльного літературознавства Мариною Богдановою та студентом 2 курсу спеціальності 014.01 Середня освіта (українська мова і література) Єгором Бурилковим.

Протягом двох годин на сцені актової зали Запорізького національного університету учасники активно рухалися у відповідному темпоритмі,  імпровізували в заданих ситуаціях; брали участь у вправах на відчуття власного тіла в різних емоційних станах; тренували концентрацію своєї уваги.

Під час ознайомлення з теоретичною частиною тренінгу молодь могла порівняти різні театральні техніки, розкрити для себе новаторство театру Леся Курбаса, його акторську методику. Засобами різних акторських прийомів студенти сценічно втілили імпровізацію, пов’язану з ситуацією мовчання, за твором Мілана Кундери «Ідентичність». Успішним завершенням тренінгу стала вистава-імпровізація за мотивами оповідання «Роки вагання» Олександра Смотрича, в якій студенти перетворили буттєву ситуацію у гру. Діяльність-експромт сприяла акторській грі. Виконавці не виконували режисерську вказівку, а вільно створювали образи, фантазували.

 Цікава форма, техніки та прийоми дали можливість здобувачам університету отримати нові знання, підвищити емоційну компетентність, опрацювати новаторські інструменти для своєї майбутньої педагогічної діяльності; відчути дуже потрібну нам емоційну стабільність.

За матеріалами кафедри української та зарубіжної літератури і порівняльного літературознавства


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь