Цього тижня відбувся звіт про проходження педагогічної практики студентів 4іс групи гуманітарно-економічного факультету під керівництвом професора Костянтина Баханова. Педагогічна практика… Мабуть кожний студент педагогічного вишу мріє і з тривогою очікує на той час, коли нарешті опиниться в ролі вчителя. Безсумнівно, для кожного студента практика є випробуванням не тільки теоретичного пласту знань, засвоєного за роки навчання в університеті, але й педагогічних вмінь та навичок, які використовуються майбутнім педагогом при контакті з дітьми.
Яким має бути сучасний вчитель? На дану тему в суспільстві ведеться дуже багато дискусій. А ось нам, студентам 4 курсу гуманітарно-економічного факультету, прийшлося шукати відповідь на дане запитання самим під час педагогічної практики, яка тривала 6 тижнів – з 4 лютого по 15 березня. Умовно наша група розділилась на 2 табори. Перша частина групи проходила практику у Бердянській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №16 з поглибленим вивченням іноземних мов та в школі № 11 м. Бердянська. Друга частина нашої групи проходила педагогічну практику за межами Бердянська. За час проходження практики студенти побували і в ролі вчителя історії, і в ролі вчителя правознавства, і в ролі класного керівника, та в деяких випадках в ролі психолога. Деякі з нас проводили уроки виключно в одному класі, наприклад в 9-му або 6-му. Деяким пощастило викладати не тільки в одному класі, а одразу в 2, 3, чи навіть більше. Все це залежало від навантаження вчителя. Але все одно всі ми отримали колосальний досвід в спілкуванні та роботі з учнями. Кожен із нас зробив висновки щодо правильності вибору своєї майбутньої професії, адже після практики розумієш, що вчитель може зробити для дитини колосальні речі, навіть просто давши гарну пораду та відчуття підтримки.
Студенти 4 курсу гуманітарно-економічного факультету