Педагогічна практика в НУШ

Студенти 31 групи факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв проходили виробничу практику з 9 березня по 16 квітня 2021 року в школах міста та в закладах загальної середньої освіти за місцем майбутнього працевлаштування (керівниці – доцентка Лариса Попова, старша викладачка Ольга Качерова).

У ході цієї практики здобувачі першого рівня вищої освіти, по-перше, продовжували спостереження за освітнім процесом, а, по-друге, активно його реалізовували, що сприяло проникненню в лабораторію педагогічної праці НУШ.

Практика організовувалася таким чином, щоб майбутні вчителі початкової школи оволодівали сучасними методами, прийомами, інноваційними педагогічними технологіями в модернізованій початковій школі. Важливе місце відводилося формуванню професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень в реальних умовах, вихованню інтересу до професії, любові до дітей, потреби систематично оновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності; умінь аналізувати навчальні плани, програми, посібники, плани виховної роботи, обладнання навчальних кабінетів, конкретні педагогічні ситуації. Особливо це стосувалося класів, де втілювалися ідеї Концепції Нової української школи.

Практиканти самостійно моделювали фрагменти уроків і загалом уроки, проводили їх, ефективно застосовували свої практичні навички в умовах дистанційного навчання.

17 травня 2021 року на факультеті була проведена підсумкова конференція з педагогічної практики. Вона дозволила студентам 31 групи поділитися власним досвідом, презентувати його із застосуванням мультимедійних технологій, детально проаналізувати свої успіхи й труднощі. Відеозвіти можна переглянути за посиланнями Звіт1 та Звіт2

За матеріалами катедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print