Пленер як засіб художньо-творчого розвитку майбутніх учителів початкової школи

На початку навчального року традиційно впродовж багатьох років для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 3-го та 4-го курсів факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету (декан – проф. Людмила КОВАЛЬ) проводиться пленер, який передбачає проведення навчальних занять поза межами аудиторій. Так, старша викладачка катедри початкової освіти Ольга КАЧЕРОВА, застосувавши техніку «ala-prima», запропонувала майбутнім учителям початкової школи створити нариси і замальовки з натури, а також етюди і композиції з використанням різних матеріалів.

Організація пленерів сприяє підвищенню творчого досвіду студентів освітньо-професійної програми 013 Початкова освіта. Образотворче мистецтво, забезпечує їхню здатність виражати філософські, естетичні та емоційні погляди й різноманітні почуття.

Саме такі особливості фахової підготовки майбутніх педагогів, зокрема, вдале поєднання теоретичного (освітні компоненти «Композиція», «Живопис», «Малюнок» тощо) та практичного (виробнича практика в початковій школі) складників, сприятимуть готовності якісно організувати освітній процес в умовах Нової української школи.

За матеріалами катедри початкової освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print