Подолання ейджизму – тренінг для фахівців-практиків соціальної сфери

Стратегічними цілями у сфері надання соціальних послуг мешканцям міської громади є створення сучасних високоякісних соціальних сервісів, конкурентного середовища для розвитку ринку соціальних послуг, впровадження інноваційних моделей соціального обслуговування, підвищення професійності кадрів.

Цьогоріч кафедра соціальної роботи та інклюзивної освіти долучилася до реалізації Стратегії розвитку системи надання соціальних послуг Бердянської міської територіальної громади на період до 2027 року (розроблена за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ).

9 грудня викладачки кафедри Катерина Петровська, Ірина Сизоненко, Анастасія Тургенєва, в межах упровадження гендерно-чутливих соціальних послуг у систему соціальної підтримки на місцевому рівні, взяли участь в організації та проведенні тренінгу для фахівців-практиків, спрямованого на мінімізацію проявів дискримінації за віком (ейджизму).

Учасниками тренінгу стали соціальні працівники комунальної установи “Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)”, працівники Управління праці та соціального захисту населення, фахівці з соціальної роботи Бердянського міського центру соціальних служб.

На тренінговому занятті були розглянуті питання щодо стереотипів, нетерпимості, дискримінації, обговорювалася проблема ейджизму – упередження відносно вікових груп, передусім літніх людей, проаналізовані їхні вікові особливості, почуття, емоції та потреби. Фахівців цікавили питання щодо вікової періодизації у геронтології, про те, як реагувати на емоції літньої людини в межах професійної діяльності.

Проведення циклу тренінгів з подолання упередженого ставлення до людей з ментальними проблемами в межах Стратегії розвитку системи надання соціальних послуг Бердянської міської територіальної громади на період до 2027 року будуть відбуватися на регулярній основі, наступна зустріч запланована на травень 2022 року.

За матеріалами кафедри

соціальної роботи та інклюзивної освіти


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print