Приклад вирішення актуальних соціальних проблем викладачами спеціальності «Хореографія»

У рамках проєкту «ТАТОhub Бердянськ» викладачі кафедри психології звернулися до завідувачки кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін  Олени Мартиненко з пропозицією організувати танцювальний флешмоб дітей з батьками. Ініціатива психологів з радістю була підтримана хореографами, але результати опитування батьків танцювальних колективів та окремих ЗЗСО міста показали незацікавленість чоловіків брати участь у запропонованому проєкті.

Одним з принципів успішної роботи хореографів БДПУ  є вислів «Не шукаємо причин, а шукаємо можливість», тому було прийнято рішення на власному прикладі продемонструвати, що всупереч існуючим стереотипам чоловіки можуть публічно танцювати з дітьми, сприяючи їх успішній соціалізації і спільному проведенню часу в процесі активної рухової діяльності. Через декілька репетицій результат продемонстрували на Приморській площі з нагоди Всесвітнього дня батька. У флешмобі взяли участь родини викладачів-хореографів Олени Мартиненко, Наталі Кривунь, Юлії Павленко, Юлії Тараненко, Руслана Павленка та по 2 представники від батьківства вихованців ансамблю «МарЛен» та учнів ЗЗСО № 11.

Глядачі з вдячністю зустрічали виступ родин, організатори подарували дітям пам’ятні призи, а татам – футболки з надписом «Супертато».

Активізація роботи психологами БДПУ з татами міста порушила одну з важливих проблем сімейного виховання, а саме активізацію ролі батька у вихованні дітей різного віку. Саме ця проблема стане в нагоді перегляду змісту окремих освітніх компонентів, які відповідають за підготовку вчителя хореографії, керівника хореографічного колективу щодо роботи з батьками.

За матеріалами кафедри теорії та

методики навчання мистецьких дисциплін


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print