«Псі-фактор»

З 16 по 18 жовтня ц.р. завідувач кафедри прикладної психології та логопедії, доцент О. Старинська, старший викладач кафедри прикладної психології та логопедії О. Сербова та студенти Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти В. Бойко, Ю. Блей, А. Бобровська, Ю. Моргун стали учасниками Міжнародної науково-практичної конференції «ПСІ-ФАКТОР», яка проходила в Інституті післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка за підтримки  Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України,  асоціації психологів України,  Українського інституту консультативної психології та психотерапії,  Київського інституту сучасної психології та психотерапії,  Тбіліського державного університету імені Іване Джавахішвілі,  Університету Клайпеди (Литва), Казахського національного педагогічного університету імені Абая, Університету Сибіу імені Лучіан Блага (Румунія),  Міжнародного благодійного фонду «розвиток наукової психології «Фронезис». Конференція пройшла у формі пленарного засідання, наукових круглих столів і практичних майстер-класів. Учасникам пропонувалися на вибір відповідно до їхніх професійних інтересів ознайомитися з більш ніж 60 різноманітними тренінгами та майстер-класами, що проводилися як викладачами факультету психології, так і провідними українськими фахівцями у галузі практичної психології.

Слід констатувати наявність у сучасній практичній психології значної кількості практико-орієнтованих технологій та технік, які значно збагачують професійні знання майбутніх психологів, соціальних працівників і соціальних педагогів та дають змогу розв’язувати численні особистісні та групові проблеми. Учасники Міжнародної науково-практичної конференції «Псі-фактор» відзначили високу теоретичну та практичну значущість отриманих знань і практичних навичок, а також зазначили про необхідність при підготовці професійних психологів, соціальних педагогів та соціальних працівників ширше використовувати практико-орієнтовані технології (арт-терапія, гештальт-терапія, когнітивно-поведінкова терапія, клієнт-центрований підхід тощо) для формування у студентів професійно-психологічної готовності до майбутньої діяльності.

Наші викладачі та студенти повернулись додому натхнені, з великим бажанням мобілізувати свої знання і активно впроваджувати у практичну діяльність.  

Ольга Сербова,

кандидат психологічних наук,

старший викладач кафедри

прикладної психології та логопедії ІСПКО


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print