Розвиваймо методичний інтерес – навіть між сиренами повітряної тривоги

До методичної лабораторії доцентка кафедри дошкільної освіти Алла Омеляненко запросила педагогічні колективи закладів дошкільної освіти №214, 386,392 міста Дніпро. У кінці навчального року, проведеного в умовах війни, особливого значення набуває моніторінг мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку.

Активне дискусійне пожвавлення у педагогів викликало обговорення критеріїв та показників рівнів сформованості мовленнєвої комунікації у дітей дошкільного віку. Навіть після сигналу повітряної тривоги, прямуючи до безпечного місця, вихователі не полишали емоційного діалогу з хвилюючих питань мовленнєвого розвитку дошкільників. Нам імпонує загальна культура, яку демонструють вихователі, прагнення до підвищення професійної майстерності, їхня практична здатність цілісного бачення методичних аспектів мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку.

Висловлюємо вдячність завідувачкам закладів дошкільної освіти Яні Малафієнко, Світлані Кравченко, Оксані Ізваріній, які очолюють педагогічні колективи, в яких велика кількість випускників БДПУ різних років, та тих, хто виявив бажання вступати на освітньо-професійну програму 012 Дошкільна освіта в цьому році.

Сподіваємось на плідну співпрацю кафедри дошкільної освіти з творчими колективами вихователів, які проявляють ініціативу в застосуванні нових методів розвитку мовлення та бажають просувати заклад дошкільної освіти, спираючись на нові наукові здобутки в царині мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.

Працюємо задля перемоги!

Доцентка кафедри дошкільної освіти Алла Омеляненко


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print