Щодо становлення майбутнього педагога

3

 У Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького 11-12 червня ц. р. проходила Міжнародна науково-практична конференція «Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи».

Центральною темою обговорення були проблеми інтеріоризації цінностей, інтелектуального розвитку та саморозвитку у професіогенезі майбутнього педагога, умови реалізації суб’єктності майбутнього фахівця, виховання громадської культури та особливості духовно-практичного становлення майбутнього педагога в культурно-освітньому просторі вищої школи.

1

   Під час пленарних дискусій провідні спеціалісти розглянули низку питань, пов’язаних з проблемами філософсько-культурного аналізу освітнього маркетингу, майбутнього університетів та університетської освіти в контексті кризи цінностей, людиномірності в контексті світоглядно-методологічних засад української гуманітаристики, соціокультурних детермінант гармонізації освітньої сфери, а також вплив природоохоронних традицій на формування екологічного знання особистості.

Усього у конференції взяли участь понад 200 науковців із 12 країн, представники 80 провідних вітчизняних та зарубіжних університетів, наукових установ та громадських організацій. Учасники конференції представляли 16 міст України – Київ, Харків, Дніпропетровськ, Полтава, Мелітополь, Умань, Біла Церква, Бердянськ, Луцьк, Кам’янець-Подільський, Вінниця, Одеса, Запоріжжя, Чернігів, Черкаси, Переяслав-Хмельницький та ін., а також країни близького та дальнього зарубіжжя: Австрія, Німеччина, Франція, Велика Британія, США, КНР, Польща, Болгарія, Словаччина, Естонія, РФ, республіка Білорусь.

Бердянський державний педагогічний університет представляв кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технічних дисциплін Павло Буянов.

«Університетське Слово»
(за матеріалами та світлинами
учасника конференції Павла Буянова»


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print