ШКОЛА ВОЛОНТЕРІВ ПРО СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ

Школа волонтерів Волонтерського загону «Палітра добра», створеного на базі кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти (керівник: доц. Тургенєва А. О.) користується популярністю. Ми щасливі поділитися тим, що цього року ми навчили вже 2 групи волонтерів.

У цьому навчальному семестрі Школа волонтерів відкрила двері для школярів та здобувачів ВО нашого університету всіх курсів та освітніх програм. Модераторами Школи волонтерів були Антон Сердюченко (здобувач ІІ рівня вищої освіти зі спеціальності «Соціальна робота»), Наталя Рибнікова, Альона Руденко та Аліна Новікова (здобувачки І рівня вищої освіти зі спеціальності «Соціальна робота»).

Метою діяльності Школи є підготовка здобувачів вищої освіти та школярів старших класів до волонтерської діяльності у соціальній сфері.

За час навчання у школі учасники дізналися про можливості волонтерства в Україні та закордоном, безкоштовні подорожі, обміни, проекти, форуми, конференції; вивчили види волонтерства та навчилися їх розрізняти. Завдяки палким дискусіям з’ясували, які риси характеру притаманні універсальному волонтеру; вдосконалювали власні вербальні й невербальні навички спілкування; розбиралися, як легше запам’ятовувати ім’я великої кількості людей та, звичайно, практикувалися. Більше трьох місяців учні обох школ під керівництвом досвідчених студентів відвідували цікаві тренінгові заняття, присвячені питанням «Волонтерства в Україні», «Пізнання себе», «Управління життєвими ситуаціями та прийняття рішень», «Можливостям для молоді», «Методиці фору-театру», а заключним етапом став об’єднаний виступ учнів обох шкіл волонтерів у форматі форум-театру.

Сутність методики форум-театру, полягає у пошуку, разом із глядачами, шляхів вирішення конкретної проблеми чи можливості виходу зі складної життєвої ситуації. Участь у подібному заході сприяє розвитку креативності, нестандартного, варіативного мислення у вирішенні проблем різних соціальних груп.

Згідно слів волонтерів, метод форум-театру дав можливість не тільки усвідомити важливість і актуальність проблем, що були запропоновані, але й сформувати ставлення до різних видів поведінки, здобути навички самоаналізу, самокритики та самопошуку варіантів вирішення проблеми з використанням власного досвіду та досвіду інших людей, включаючи можливості підсвідомості та емоційного інтелекту.

Наталя РИБНІКОВА,
здобувачка вищої освіти І (бакалаврського) рівня
спеціальності Соціальна робота
факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти

 


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print