Сучасний підручник НУШ

Триває тиждень технологічної та професійної освіти і 18 травня на кафедрі професійної освіти, трудового навчання та технологій відбувся методичний семінар «Сучасний підручник НУШ», де йшлося про місце і роль підручника з предмету «Технології» у новій українській школі.

Було зазначено, що «Технології» – це особливий навчальний простір, який об’єднує різні види діяльності школярів: конструкторську, творчу, дослідницьку, проєктну, пошукову та інші. Присутні ознайомилися з презентацією підручників «Технології» для 5 класу і «Технології» для 6 класу, які ґрунтуються на особістісно-зорієнтованому, діяльнісному, продуктивному, культурологічному підходах. Провідну роль в змісті підручників відіграє розвиток пізнавальних інтересів здобувачів освіти, проведення досліджень, створення продукту, свобода вибору. Особлива увага приділяється інтеграції з різними освітніми галузями. Однією з наскрізних тематичних ліній підручника є екологічна.

Особливістю підручників є використання «питань для обговорення» побудованих на засадах проблемної технології навчання та визначення тем дослідницьких, пошукових і інформаційних проєктів.

Під час обговорення презентації підручників відбулась дискусія щодо перспектив розвитку предмету «Технології» і його ролі в реалізації освітньо-виховних цілей нової української школи.

За матеріалами кафедри професійної освіти,
трудового навчання та технологій


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print