Триває тиждень технологічної та професійної освіти і 18 травня на кафедрі професійної освіти, трудового навчання та технологій відбувся методичний семінар «Сучасний підручник НУШ», де йшлося про місце і роль підручника з предмету «Технології» у новій українській школі.
Було зазначено, що «Технології» – це особливий навчальний простір, який об’єднує різні види діяльності школярів: конструкторську, творчу, дослідницьку, проєктну, пошукову та інші. Присутні ознайомилися з презентацією підручників «Технології» для 5 класу і «Технології» для 6 класу, які ґрунтуються на особістісно-зорієнтованому, діяльнісному, продуктивному, культурологічному підходах. Провідну роль в змісті підручників відіграє розвиток пізнавальних інтересів здобувачів освіти, проведення досліджень, створення продукту, свобода вибору. Особлива увага приділяється інтеграції з різними освітніми галузями. Однією з наскрізних тематичних ліній підручника є екологічна.
Особливістю підручників є використання «питань для обговорення» побудованих на засадах проблемної технології навчання та визначення тем дослідницьких, пошукових і інформаційних проєктів.
Під час обговорення презентації підручників відбулась дискусія щодо перспектив розвитку предмету «Технології» і його ролі в реалізації освітньо-виховних цілей нової української школи.
За матеріалами кафедри професійної освіти,
трудового навчання та технологій