7 квітня відбулося позачергове засідання лабораторії «Дослідження цифрових систем і оновлювання джерел енергії» (LISDER) під керівництвом завідуючого лабораторією професора Хосе Итало Кортеса Факультету комп'ютерних наук Заслуженого Автономного Університету Пуебла з представником нашого університету – кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики Ганною Алєксєєвою.
На зустріч із нашою Ганною Миколаївною завітали: декан факультету, професор, доктор комп'ютерних наук Маркос Гонсалес Флоріс ; доктор хімічних наук, керівник лабораторії біофізики хімічного ф-ту Андріан Эрнандес; професор, доктор технічних наук, Грігоріо Трінедал Гарсіа; професор, доктор технічних наук Хосе Люіс Амека; професор, доктор технічних наук Карлос Ріос; професор, доктор технічних наук факультету електроніки Роберто Муруєта Форті; студенти Альдо Сентено Агіляр, Омар Гаррило Вергара, студентка-магістрантка фізико-математичного факультету спеціалізації прикладної фізики Адреа Монтиієль Перес; студент-магістрант електронного факультету спеціалізація електроніка Мануель Родрігес; студентка-магістрантка факультету комп'ютерних наук Монсерат Чекійо.
Ганна Алєксєєва в листі до редакції, зокрема, повідомляє: «Після презентації нашого університету та факультету фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти виникло запитань: «Де знаходиться ваш університет щодо розташування до Росії?», «Азовське море – це Чорне море?», «Яку освіту треба здобути, що дає право бути викладачем вашого університету?», «Коли і на яких курсах читається педагогіка, психологія, філософія?», «Чи має право студентів працювати? З якого курсу? В якій лабораторії маю право працювати?», «Де працюють студенти після закінчення навчання?», «Чи ведеться статистика випускників?», «Як вирішено питання мобільності студентів і викладачів?», «В яких умовах живуть і вчаться студенти?», «Чи можна їхнім студентам приїхати на навчання до БДПУ? Що для цього потрібно?», «Якою мовою викладатимуть нашим студентам у вас, якщо російської вони не знають?»,«Які умови потрібні для вивчення мови?», «Ви показали багато друкованих підручників і збірників наукових праць, а вам потрібно обов'язково їх друкувати і видавати?».
Уже сам спектр запитань говорить про те, що їхнім студентам та викладачам цікаво знати про нас усе, а відповідаючи на деякі питання, приходилося «викручуватися»: «А якщо студент, який до вас приїде, не здасть такого предмету, скажімо, як педагогіка?..». Відповіла: «Проведемо відповідний спецкурс» – і всі схвально закивали головами! «Як ви досягаєте майстерності у викладанні?». Відповідь була розгорнутою, тому це ще потягнуло ще більше питань: «Практика? Це як і де? І навіщо? І яка на якому курсі буває? І що вони там роблять? І хто курирує? І чи оплачується це додатково?..». Відповіді мої схвалили. Тут такого немає… А на запитання «Яке буває дозвілля студентів?» прийшлось відповідати довго, бо розповідати, слава Богу, було про що…
Такі зустрічі допомагають не тільки викладачам внести щось нове у свою роботу, але й розкривають майбутнім фахівцям додаткові можливості для свого навчання!» – завершила свою цікаву розповідь наша Ганна Алєксєєва.
«Університетське Слово»
(за матеріалами та світлинами Ганни Алєксєєвої)