Участь студентів-біологів у науково-освітньому форумі

«Освіта — це не підготовка до життя; освіта — це саме життя»: під таким  лейтмотивом 30 жовтня 2024 року на базі Кременчуцької гуманітарно-технологічної академії імені А.С.Макаренка відбувся науково-освітній форум «Сучасна парадигма безперервності освіти: мультидисциплінарний підхід», до якого долучилося більше 180 науковців як з України, так і з-за кордону.

Фахівці зустрілися з метою обговорення актуальних питань у галузі освіти: ідеї безперервності навчання протягом усього життя, актуалізації важливості наступності між рівнями освіти та спрямованості на використання інноваційних підходів у викладанні. Учасники заходу вкотре пересвідчилися, що освітній процес – це не фінішна пряма, а нескінченний шлях самовдосконалення. Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія створює умови для того, щоб кожен здобувач міг знайти свій шлях у світі знань та реалізувати свій потенціал, адже саме в безперервному навчанні криється ключ до успіху в сучасному динамічному світі.

До заходу долучилися здобувачі та викладачі факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини та факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету.

Студенти спеціальностей 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) та 013 Початкова освіта мали можливість ознайомитися з новими ідеями та перспективним досвідом фахівців галузі. Зокрема, робота секції «Сучасні тенденції в початковій освіті» була присвячена обговоренню питань освітнього потенціалу картографічних посібників для школярів, особливостей ведення блогу як засобу професійного розвитку вчителя, можливостям адаптації до нового покоління «Альфа». На секції «Дитинство ХХІ століття» розкрили питання взаємодії заради дитини та роль сну у регуляції емоційних станів під час воєнних дій.  На секції «Психологічні знахідки» поспілкувалися щодо психологічних прийомів впливу продакт плейсменту на глядача та участь психолога у медійному просторі, педагогіку травми та секрети підтримання життєвого балансу. Робота секції «Від самоменеджменту до лідерства в освіті» була присвячена сучасним інформаційним технологіям та навичкам самоменеджменту. На секції «Цифрові інструменти в освітньому процесі» спеціалісти регіонального центру підготовки вчителів «WOM» (м. Бєльсько-Бяла, Польща) Катажина Жьола-Земчак та Марина Кирилюк, а також викладачі інформатики обласного коледжу «Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А.С. Макаренка» Полтавської обласної ради Наталя Іванова та Марина Маєвська допомогли учасникам розібратися з можливостями використання ігрових технологій на уроках математики й української мови, а також інструментами Canva для створення навчальних матеріалів.

Новітніми дослідженнями щодо впливу екологічних катастроф на суспільство та економіку поділився кандидат біологічних наук, доцент, заступник декана з наукової роботи та міжнародної діяльності факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини  Бердянського державного педагогічного університету Віталій Гнатюк.

Науково-освітній форум «Сучасна парадигма безперервності освіти: мультидисциплінарний підхід» став надзвичайно плідним і важливим, адже кожен виступ науковців і практиків відкрив нові горизонти для розуміння освіти як безперервного процесу, який інтегрує різні дисципліни, адаптується до нових соціально-економічних умов і відповідає вимогам сучасного суспільства.

За матеріалами та світлинами

доцента кафедри БЗЛФР Віталія Гнатюка

та організаторів науково-освітнього форуму


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print