Участь викладачів БДПУ у міжнародній конференції INNO-LSP 2024

Викладачі Бердянського державного педагогічного університету (БДПУ) взяли активну участь у престижній міжнародній конференції INNO-LSP INTERNATIONAL CONFERENCE, 5th EDITION. Захід під назвою “Innovative Trends in Teaching Languages for Specific Purposes in the Context of the Current Social Instability” (“Інноваційні тенденції у викладанні мов для спеціальних цілей в контексті поточної соціальної нестабільності”) відбувся 19-20 вересня 2024 року в Університеті Овідія в Констанці, Румунія.

Виступ, у якому брали участь викладачі БДПУ був представлений командою у такому складі:

  1. Ірина Школа – кандидатка філологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри іноземних мов і методики викладання БДПУ
  2. Олександр Школа – доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри фізики, математики та методики викладання БДПУ
  3. Представник Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського – докторка педагогічних наук, професор, професор кафедри іноземних мов.

Науковці підготували та презентували спільну доповідь на тему “Використання штучного інтелекту у навчанні англійської майбутніх вчителів фізики”. Ця презентація викликала значний інтерес серед учасників конференції та стала основою для плідної дискусії.

Крім того, вони взяли активну участь у панельній дискусії, де мали можливість обмінятися думками та досвідом з колегами з багатьох країн світу. Під час обговорень та у виступах багато уваги приділялося потенціалу штучного інтелекту в навчанні та викладанні. Учасники конференції активно дискутували щодо питань академічної доброчесності та доцільності застосування ШІ в освітньому процесі.

Участь у такому міжнародному заході підкреслює високий рівень компетентності викладачів БДПУ та їхню готовність до обміну досвідом на глобальному рівні. Це також сприяє зміцненню міжнародних зв’язків університету та підвищенню його престижу на міжнародній академічній арені.

За матеріалами кафедри іноземних мов.


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print