Унікальні педагогічні системи фізичного розвитку дітей дошкільного віку

У методичному кабінеті факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти організована виставка літературних видань: власні унікальні педагогічні системи фізичного розвитку дітей дошкільного віку. Рекомендуємо звернути увагу на публікації доктора педагогічних наук, професора кафедри прикладної психології та логопедії Миколи Миколайовича Єфименка. Останніми роками стан здоров’я дітей значно погіршився: знизилася кількість абсолютно здорових, зросла кількість дітей, які мають різноманітні відхилення в стані здоров’я, порушення функцій опорно-рухового апарату, а також хронічні захворювання.

Микола Єфименко наголошує, що через рухову діяльність дитина пізнає світ, розвиток її психіки підпорядкований руховій активності й спритності. У своїх роботах автор сформулював основні, принципово нові положення системи фізичного виховання та оздоровлення дітей перших 10 років життя, які сприяють профілактиці патології опорно-рухового апарату. Оригінальні методики спираються на об’єктивні закони розвитку дитячого організму. Основна ідея – перетворення одноманітних занять на заняття-вистави, що дарують дітям радість і приносять користь їхньому фізичному, інтелектуальному розвитку, формуванню міжособистісних стосунків. Головне: граючи – оздоровлювати, граючи – виховувати, граючи – розвивати, граючи – навчати. Микола Єфименко зазначає, що фізичне виховання має заряджати дітей позитивною, світлою енергією задоволення.

За матеріалами кафедри прикладної психології та логопедії


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print