Управління персоналом: навички сучасних лідерів

Школа лідерства БДПУ спільно з кафедрою соціальної роботи та інклюзивної освіти організували захід на тему «Управління персоналом: навички сучасних лідерів».

Зустріч була проведена для здобувачів освітньо-професійних програм “Поствоєнна соціально-психологічна реінтеграція” та “Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація” у межах вивчення дисципліни «Управління персоналом державних та недержавних соціальних закладів».

Спікером заходу став Богдан Ткаченко, начальник Андрівської сільської військової адміністрації Бердянського району Запорізької області.

Під час зустрічі учасники та учасниці дізналися про роль лідерських навичок у формуванні ефективного керівника, особливості управління колективом у державних структурах, створення довіри та налагодження співпраці всередині команди.

Спікер поділився власним досвідом стратегічного планування навіть в умовах невизначеності, розповів, як тримати в фокусі всі напрями діяльності громади, визначати пріоритети та залучати керівників різних рівнів до спільної роботи. Окрему увагу було приділено організації діяльності військових адміністрацій та розумінню того, чому робота з колективом є не менш важливою, ніж робота з громадою.

Разом із Богданом Ткаченком учасники дослідили, що мотивує людей працювати ефективніше, якими є механізми збереження кадрового потенціалу та як командотворення сприяє цьому процесу. Гість також наголосив на значенні культурно-просвітницьких заходів для згуртування громади і колективу та відзначив вагому роль фахівців соціальної сфери у підтримці стабільності й розвитку суспільства.

Захід відбувається на виконання Цілей сталого розвитку. ЦСР 4: Якісна освіта, ЦСР 10: Скорочення нерівності, ЦСР 16: Мир, справедливість та сильні інституції.

За матеріалами асистентки кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти,
кураторки Школи лідерства Алла Мельничук

Human resource management: skills of modern leaders

The School of Leadership of BSPU in cooperation with the Department of Social Work and Inclusive Education organized an event on the topic “Human Resource Management: Skills of Modern Leaders.”

The meeting was held for students of the educational and professional programs “Post-war social and psychological reintegration” and “Post-war socio-psychological rehabilitation” within the framework of the course “Human resource management in state and non-governmental social institutions”.

The speaker of the event was Bohdan Tkachenko, Head of the Andriivka Village Military Administration of the Berdyansk District, Zaporizhzhia Region.

During the session, participants learned about the role of leadership skills in shaping an effective manager, the specifics of managing teams in public institutions, building trust, and fostering cooperation within a team.

The speaker shared his personal experience in strategic planning even under conditions of uncertainty, explaining how to maintain focus on all areas of community activity, identify priorities, and engage leaders at different levels in collaborative work. Special attention was paid to the organization of military administration activities and understanding why working with a team is no less important than working with the community.

Together with Bohdan Tkachenko, participants explored what motivates people to work more effectively, the mechanisms for retaining personnel potential, and how team building contributes to this process. The guest also emphasized the importance of cultural and educational initiatives in uniting both the community and the workforce, as well as highlighted the crucial role of social work professionals in maintaining stability and fostering social development.

The event was held in line with the UN Sustainable Development Goals (SDGs):

  • SDG 4: Quality Education
  • SDG 10: Reduced Inequalities
  • SDG 16: Peace, Justice, and Strong Institutions

Based on materials by

Alla Melnychuk,

Assistant at the Department of Social Work and Inclusive Education,

Curator of the School of Leadership.


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь