Згадуючи Ореста Субтельного

««Україна: Історія» на перехрестях гібридної війни, культурної дипломатії та медійного світу» – таку назву мав форум, присвячений 80-річчю з дня народження видатного канадського історика українського походження Ореста Субтельного, що відбувся 16 вересня 2021 р. у Дипломатичній академії України імені Геннадія Удовенка при МЗС України.

Чому книга О. Субтельного «Україна: історія» на початку 1990-х років стала де-факто підручником з історії? Які еволюційні зміни сталися в змісті історичної освіти за 30 років? Чому в Україні досі немає Концепції історичної освіти? Якою має бути історична освіта в 12-річній українській школі? Як нормалізувати експертизу шкільних підручників з історії? Чи треба повернути до закладів вищої освіти історію України як обов’язковий предмет? Як підготувати/перепідготувати вчителя історії до роботи за новими програмами і підручниками? Як оптимально поєднати історію України та всесвітню історію? Наскільки перспективним є інтегрований курс історії (українська і всесвітня)?

Ці та інші проблеми обговорювалися під час «круглого столу» ««Україна: Історія» Ореста Субтельного та сучасні проблеми викладання історії», в роботі якого взяв участь професор кафедри правознавства БДПУ Костянтин Баханов.

За матеріалами кафедри правознавства


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print