Навчання та викладання онлайн сьогодні стали невід’ємною складовою професійної компетентності освітян. Нові виклики та шляхи розв’язання психолого-педагогічних проблем стали темою дискусії методичного воркшопу для майбутніх вчителів іноземної мови «Teaching English Online», який відбувся 26 травня. Цей захід було проведено в рамках загальноуніверситетського Тижня іноземних мов з метою ознайомлення здобувачів вищої освіти з можливостями інтернет-платформ та інших ресурсів, що мають значний потенціал для організації захоплюючого та результативного онлайн навчання іноземних мов у різнорівневих групах.
Здобувачі вищої освіти 3-4 курсів факультету філології та соціальних комунікацій, які тільки-но пройшли виробничу практику, отримали можливість поділитися власним досвідом та обговорити в контекстах традиційного (face-to-face classroom), змішаного (blended learning) та дистанційного навчання (distance learning) іноземних мов такі актуальні методичні проблеми, як:
- сучасне обладнання для уроку;
- загальні та специфічні характеристики інтернет-платформ;
- планування й організація онлайн уроку;
- добір і розробка актуальних навчальних матеріалів;
- засоби мотивації учнів (у тому числі, персоналізація навчання) та прийоми створення атмосфери співпраці на онлайн уроці;
- специфіка організації зворотнього зв’язку і контролю навчальної діяльності учнів тощо.
Відеоматеріали та фрагменти реальних онлайн-уроків допомогли учасникам воркшопу успішно розв’язати запропоновані методичні кейси і, сподіваємося, набути нових професійних компетенцій.
доцент кафедри іноземних мов